Svangerskapskontroll

Henriettefg

Andre møte med forumet
Jeg har gått til sv.kontroll annenhver gang hos lege og jordmor, men Ser nå at jeg har fått time for kontroll hos lege 17 nov og jordmor 18 nov. Hva ville dere gjort ? Ville dere gått på begge eller bare en ? Og evt hvem ville dere gått til ?

Jeg hadde og en sånn uke og gikk til begge. Legen har UL og jordmor føler jeg "ser" meg og baby på en annen måte. Føler jeg får utbytte av begge to, men sa ifra at jeg jo ikke trenger å gå til begge, og at jeg nødig ville ta plassen til noen som trenger det mer enn meg hos legen. Men legen min vil helst se meg like mye som jm så da ble det sånn.

Jeg har gått til sv.kontroll annenhver gang hos lege og jordmor, men Ser nå at jeg har fått time for kontroll hos lege 17 nov og jordmor 18 nov. Hva ville dere gjort ? Ville dere gått på begge eller bare en ? Og evt hvem ville dere gått til ?
Jeg hadde nok bare gått til jordmor :)

Jeg går bare til jordmor så lenge det ikke er medisinske grunner til at jeg må til fastlegen. Føler jordmor er dyktigere enn en mannlig fastlege i alle fall! He he

Jeg hadde gått til begge. :)

Om ikke det er noen spesiell grunn til å gå til legen, ville jeg gått til jm. Og latt noen andre fått legetimen.

Back
Topp