Svangerskapskontroll

Kov86

Flørter med forumet
Var sist svangerskapskontroll 15 Januar og harvikke fått ny time før 10 Mars, det er 8 hele uker. Er 28 uker nå, å er 4 uker til neste kontroll. Har dere andre så sjeldne kontroller, eller kan det ha bli gjort en feil?

Skulle du ikke vært til legen nå? Du må. Bestille timen selv. Bare ring å bestill. Om det var legen du var hos sist så ring jm å bestill.

Første kontroll rundt uke 12, ultralyd rundt uke 18, så uke 24, 28, 32 og 36. Etter det går du hver fjortende dag frem til termin og eventuell hver uke hvis du går over tiden.

Jeg dropper selve timen nå i uke 28, men leverte urin og sjekka blodprosent og blodtrykk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har gått annehver gang til jordmor og legen for å fornye sykemelding en gang i mnd og smetter inn kontroll i samme slengen.(ca 1 gang i mnd) men herifra skal jeg bare på kontroll til jordmor pga legen min har aldri noe hjelpfult å komme med hehe..
Forstår det sånn at du må bestille lege time selv og jordmor setter opp ny time fra gang til gang.

Jeg går annen hver gang til lege og jordmor, så totalt en time hver mnd. De pleier å sette opp ny time når jeg er hos dem hver gang. Så ville bestilt en time om jeg var deg ;)

Ja det eg og tenkte, fikk jo ny time hos jordmor sist, men den var jo 8 uker etter. Trur rett å slett hu har bomma litt....

Back
Topp