Svangerskapskontroll

Cermani

Andre møte med forumet
Jeg var på min første svangerskapskontroll i dag, er 9+4 uker på vei og har foreløbi termin 25 mai i følge babyverden å flere terminkalkulatorer. Men min lege finner ut at jeg er 8+3 uker på vei men med samme termindato som meg. Hva skal jeg forholde meg til,og er det noen som har vært i lignende situasjoner?

den var ny...her tok legen termindato 5 dager før den jeg har regnet meg frem til - og han sa jeg var 3 dager tidligere ut, altså 11+3 i dag istede for 11+0... men fant ut at d ikke spiller såååå stor rolle med de 5 dagene, så venter til UL med å endre på ticker osv...

Men at legen skal bomme med ei hel uke er litt rart, hvertfall med samme termindato..

Jeg syntes også det var litt rart med samme termindato. kan det være at legen har sett feil på dette terminhjulet eller har jeg sett feil..Jeg får vel bare vente å se til neste kontroll om 14dager kanskje...

Jeg har termin 17 mai, 8 dager før deg, og er 10+5 i dag, så det er legen din som tar feil, du er 9+4 ;) Når hadde du første dag i siste mens?

Jeg hadde det 16 august :) så jeg forholder meg til 9+4 til jeg skal på ultralyd da... Håper det blir før jul, kanskje legen ikke bestiller før etter jul ettersom han mener jeg er 8+3 uker på vei.

Back
Topp