Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringte og bestilte nå nettopp. Fikk time 12. April, da er jeg 9+2..MrsMeoh skrev:
Uka før skal jeg på tidlig ul.. skal bli spennende dette :)
Lurer; er det flere enn jeg som er skeptisk på å ordne med timer til det ene og det andre i hytt og pine, og redd for å kjøpe inn større og bedre bher og slik - i frykt for at svangerskapet ikke skal holde?
Jeg føler meg nesten syk, for jeg tenker at om jeg er for tidlig ute med å ordne timer, kjøpe inn ting jeg trenger osv - så er det ikke lenge før jeg mister...
Tullerusk sa du?
jeg har og hatt time, hadde den på torsdag da var jeg 7+6.. veldig grei time :)NinaBeate skrev:
fikk sånn tabell over hvem jeg skal til neste gang. er ca annenhver lege og jordmor. men en kan vist bestemme selv om en vil bare til lege, jordmor eller begge to. har ikke helt bestemt meg. jordmora er den samme som da mamma var gravid med meg. gammel, treig og ja litt gammeldags :P så skal gi henne en sjangse. jeg skal til henne i uke 14 tror jeg. men ringer ikke ennå :P
men først Ul i uke 12 :) den gleder meg meg til!
trodde man skulle få sånn bok jeg, hvor en ser hvordan bebyen utvikler seg uke for uke..og huskeliste og litt anna info?? fikk dere som har vært hos legen det? vet en kan bestille den boka her inne da..