Svangerskapskontroll på sykehuset :)

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg hadde oppfølgingstime på sykehuset i dag, og jeg er sååå glad for at mannen min hadde mulighet til å være med. Til vår store glede fikk vi nemmelig ultralyd :D Den lille krabaten var så aktiv at det var vanskelig å få et skikkelig bilde. Helt utrolig at noe kan bevege sååå mye på seg, uten at man kjenner så alt for mye. Jeg kjenner bittelitt aaav og til, men det er jo ingenting ifh til den aktiviteten vi så :p

Jeg er egentlig 14+2, men hun på sykehuset mente jeg var akkurat 15 uker i dag. Den oul er om ikke alt for lenge, så venter å ser hva det blir da :D

Er så deilig å se at alt er som det skal, og at jeg mest sansynlig vil få et svangerskap uten alt for mye komplikasjoner, noe det har vært en fare for. Hipp hurra <3

attachment.php

Så kjekt:-) herlig å se at det er friskt liv i magen.

Så gode nyheter! Kjempebra at alt ligger ann til å gå mest mulig komplikasjonsfritt! :)
Gøy å høre at det var full aktivitet der inne :)

:love017 HURRA :love017
:blob9 :talk017 :blob9

Så gode nyheter!! Og så gøy å se den lille - og at pappaen også var med og fikk se :)

Denne dagen har bare vært super :D

Jeg skulle ha en eller flere ultralyder, så at vi skulle få en, var vi klar over, men var ikke 100% sikker på at vi fikk i dag. Så var rimelig happy da vi gikk ut :D Et stort pluss at vi fikk vite kjønn også :D

Så herlig! :-) En uventet og positiv overraskelse når det ikke var forventet :-)

Denne dagen har bare vært super :D

Jeg skulle ha en eller flere ultralyder, så at vi skulle få en, var vi klar over, men var ikke 100% sikker på at vi fikk i dag. Så var rimelig happy da vi gikk ut :D Et stort pluss at vi fikk vite kjønn også :D

Hva blir det da? (ikke nyskjerrig i det hele tatt :P)

Back
Topp