Jeg er litt treig da, for er i så fin form at jeg har ikke orka å styre med kontroller og sånn...var på den i uke 10 og til UL i uke 18. Nå er jeg i uke 24 og fikk beskjed i dag om at jeg skal kommer til hos jordmor i uke 28. Står jo egentlig i retningslinjene at det er anbefalt kontroll både i uke 24 og 28. Er det nødvendig å pese med legekontroll nå, eller skal jeg bare vente til uke 28?? Hva ville dere gjort?
Da fikk jeg svar på det....ringte legekontoret og de sier jeg kan få time dersom jeg ønsker det, men at det er unødvendig dersom jeg ikke har noe spesielt jeg bekymrer meg for. Grunnen for at den er der er visst bare fordi de fleste synes det blir for lenge mellom kontrollene. Så da drøyer jeg det[;)]
Da fikk jeg svar på det....ringte legekontoret og de sier jeg kan få time dersom jeg ønsker det, men at det er unødvendig dersom jeg ikke har noe spesielt jeg bekymrer meg for. Grunnen for at den er der er visst bare fordi de fleste synes det blir for lenge mellom kontrollene. Så da drøyer jeg det[;)]