Svangerskapskontroll med ultralyd!!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Tjohei!!

I dag var vi på 36-ukerskontroll, hos legen. Mannen var også med, for han vet jo at legen min bruker ultralyd i undersøkelsen;-) Han var kanskje redd jeg kom til å spørre om kjønnet?
Neida, legen spurte om vi ville vite det - og han så nok hva babyen i magen har mellom beina, hihihi..
Men vi klarte å si neeeei, vi vil vente..;)

Estimerte vekt nå til 2550gram og babyen vil da til termin ligge mellom 3,5 - 4 kg. Morkaka fungerte bra, og babyen lå i hodeleie;-D Høyt og bevegelig da - men det var jeg forberedt på - er ikke sikkert den fester seg/ synker særlig mere heller... 
Alt normalt ellers også, BT normalt - 0 ødemer, 0 på urin. 
Men nå blir det hyppigere ktr. fremover på meg også, hver 14 dag ca.. Tiden kommer til å gå så fort!!! Hjelp.....! :S

Jeg vet heller ikke hva bebisen i magen er. Veldig glad jeg har holdt meg, hadde angret hvis jeg spurte på ultralyden. Mannen og jeg tror det blir gutt, alle andre tror det blir jente. Jordmor sa også i dag at hun hadde på følelsen at det var jente, så hun sa konsekvent hun om bebisen, he he. Her ligger hodet langt nede i bekkenet, føler nesten jeg må knipe igjen når bebisen beveger seg så ikke den ramler ut... 

Så bra å høre at alt var bra . Morro med UL.:-)

Back
Topp