Svangerskapskontroll idag

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Var hos legen idag, starter kontroller litt tidligere pga et avansert sykdomsbilde. Hadde veldig lav folat nivå, noen som har erfart det? Jeg som har tatt folat i 2 mnd før spira satt og hver dag siden så fikk litt sjokk.. skal doble dosen, håper ikke det er krise :o!

Ble også henvist til ul på a-hus pga blødninger, er det noen som har blitt henvist offentlig, hvor lang tid har dere måttet vente?

Også må jeg bare legge ved beskjeden fastlegen min skrev på arket til neste time, herregud så herlig <3
5e3d5541a9aec8ee591700c9c01a709e.jpg

Jeg fikk henvisning til offentlige tidlig UL pga 3 SA på rad. Var til fastlegen da jer var 6+1,UL timen er neste uke 8+3. Så,ventetid 2 uker men kanskje du får det snart. :)

Lykke til! Jeg tar 5mg om dagen av folat. Bra de sjekket nivået så tidlig.

Tar 4mg men skal ta dobbel dose nå [emoji1][emoji1] takk [emoji173]️ veldig årleit de sjekket så tidlig :-)

Jeg fikk henvisning til offentlige tidlig UL pga 3 SA på rad. Var til fastlegen da jer var 6+1,UL timen er neste uke 8+3. Så,ventetid 2 uker men kanskje du får det snart. :)

Okei, 2 uker skal gå fint isåfall :-) blødde så mye forrige svangerskap og så kjenner jeg ikke bekymrer meg alt for mye [emoji1].. men årleit finne ut av da :-)

Back
Topp