Svangerskapskontroll i flytting

Emily14

Betatt av forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei, jeg har ett lite spørsmål!

Samboeren min og jeg er på utkikk etter hus nå og kommer forhåpentligvis til å flytte i nærmeste fremtid! Jeg bor i Vestfold for øyeblikket og vi har planer om å flytte til Drammens området, der jeg også fremdeles har min fastlege!

Fastlegen min har sagt jeg må bestille time til jordmor relativt raskt og kommer nok til å etterspørre dette igjen da jeg skal til ho til uken som kommer. Så da er spørsmålet mitt om jeg burde bestille time her i kommunen jeg bor for så å bytte etter jeg har flyttet eller kan jeg bestille time til kommunen jeg skal flytte til?

Litt forrvirret og usikker, men håper noen har noen gode svar å gi❤️
 
Siden en flytteprosess og overtakelse kan ta ganske lang tid, hadde jeg ordnet jm time i kommunen du bor i nå, for så å bytte når dere faktisk flytter. :)
 
Er litt i samme båt, så jeg forholder meg bare til kommunen jeg jobber i enn så lenge :happy: Sa det til fastlegen, at det er best for meg, for hvis ikke blir det mye fravær på svangerskapskontroller pga pendling.
 
Er litt i samme båt, så jeg forholder meg bare til kommunen jeg jobber i enn så lenge :happy: Sa det til fastlegen, at det er best for meg, for hvis ikke blir det mye fravær på svangerskapskontroller pga pendling.
Smart, takk for godt tips ❤️
 
Back
Topp