Svangerskapskontroll i dag:-) Oppdatert!

Marlex

Glad i forumet
Gleder meg til å endelig få høre hjertelyden hos legen i dag! Fant den ikke i uke 12:-( Vil nå iallefall tro at han klarer å finne den... Er 16 uker i dag:-) Kvir meg til å gå på vekta eneste :-P Kiloene kommer altfor fort på, til tross for kvalme/oppkast siden uke 6!!!! :-S Må huske å minne legen på å sende henvisning til ordinær UL også! Har ikke fått noen innkalling ennå.... (han glemte det i forrige graviditet også, så da fikk jeg ikke UL før i uke 22!! Håper ikke jeg må vente så lenge denne gang!) Oppdaterer når jeg kommer hjem! Ha en fin dag, jenter!! :-) _____________________________________________________________________________________________ Kontrollen gikk kjempefint:-) Hadde bare gått opp 1kg siden siste kontroll ( ketoner i urin, så vekta svinger nok litt), og etter myyyyyyyye og litt nervøs leting fant legen endelig hjertelyden!! Å, det var herlig lyd!!! Ble rett og slett litt nervøs.... Småen hadde gjemt seg godt, hi hi! B-) Henvisningen er sendt, og fikk endelig tatt alle blodprøver som skulle tas. Legen trodde ikke jeg måtte vente mer enn 2-3 uker for å komme til Ultralyd:-) Hurra!

Masse lykke til på svangerskapskontroll. Håper du får høre hjertelyden.
Virker som det er mange leger som glemmer å sende henvisning, men håper din har sendt din :)

Hvis det ikke er langt til der du skal ta ultralyden, kan du ikke kjøre med den selv?
Det gjorde jeg og det tok jammen meg ikke lang tid før jeg hadde timen i posten! :)

hvordan gikk det idag? :)

Sorry, sein oppdatering! (Har vært på stranda med ungene hele dagen og hadde litt å gjøre hjemme før sofaen ble inntatt;-) )

Så bra du fikk høre hjertelyden :) Herlig lyd!
Godt henvisningen er sendt. Da får du nok time til UL snart :)

Maria med 2 små skrev:
Masse lykke til på svangerskapskontroll. Håper du får høre hjertelyden.
Virker som det er mange leger som glemmer å sende henvisning, men håper din har sendt din :)

Tusen takk for lykkeønskning! Gikk veldig fint, fant hjertelyden og legen skulle sende henvisning med det samme;-) Var faktisk han som sa det først at DET måtte gjøres;-)

Back
Topp