Svangerskapskløe..??

Helene...

Forumet er livet
Holder på å bli gal!!! Klør helt sinnsykt på ryggen! Fått tre ganske store felter med prikker som klør til jeg blør... Er det dette de kaller svangerskapskløe eller er det no annet som feiler meg..? Er det eventuelt noe å gjøre med saken..?

vet ikke om det er det du har. jeg har perioder der jeg klør besatt en liten stund på magen og på fremsiden av leggene.. kan dette være svangerskapskløe...[8|]

Jeg hadde svangerskapskløe, klødde til jeg blødde på magen. Det begynnte på magen så spredte det seg til armer og ben, det klødde bare litt på ryggen. Jeg mistet nattesøvnen pga. kløe, så jeg fikk noe medisin som hjalp noe, den ene virket klødempende og den andre skulle virke både klødempende og søvndyssende. Dere får høre med jordmor om det er det dere har, jeg ble sendt til sykehuset og siden jeg bare hadde litt over en uke igjen tenkte de å sette igang fødselen, men siden hodet ikke hadde festet seg og jeg ikke var særlig moden, skrinla de den tanken. Derfor fikk jeg medisin, fant ut senere at det rett og slett var vanlig allergimedisin de hadde gitt meg.
Har noen av dere hovnet opp i bena også.

2 uker til jeg skal på kontroll til jordmor, så får hørre med henne da. det er ikke noe problem enda, har det ikke så gale at jeg klør meg til blods heldigvis.

nei, har ikke hovna opp i bena. alle klager på at de må opp min en skostr, så jeg føler meg ganske heldig da jeg enda sklir glatt oppi 36[:)]

tusen takk for svar lilli, betryggende[:)]

samme her..
alle mine sko passer ennå.. alle i 34-35 og 36.. [:D]

bra det ikke er kun meg som har liten fot[:)] blir nesten mobba halvt ihjel i stallen, der stallskoa mine er 35, og jeg har 2 par sokker i dem.....heheh[:D]

de ler ikke når det blir vått og kaldt og de står til midt på leggen i slaps..
[;)]jeg var den eneste som fikk tak i passelige sherroxer [;)] hihi.. da kan de ha det så godt med "pailabbene" sine[:D]

Back
Topp