Svangerskapskløe?

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Hei! Kan svangerskaps kløe oppstå så tilig i sv.skapet? Eller er det bare 3trimester?
Jeg smører meg og ikke smører meg, klør meg til blods. Det gjelder mest legger, litt lår...

Kan dette ha noe med svangerskapet og gjøre?
Eller har jeg bare tørre legger, erfaringer?:hilarious:
Mener jeg hadde lignende på slutten med baby nr1, men kansje alt bare er tilfeldig:rolleyes:
 
Hei! Kan svangerskaps kløe oppstå så tilig i sv.skapet? Eller er det bare 3trimester?
Jeg smører meg og ikke smører meg, klør meg til blods. Det gjelder mest legger, litt lår...

Kan dette ha noe med svangerskapet og gjøre?
Eller har jeg bare tørre legger, erfaringer?:hilarious:
Mener jeg hadde lignende på slutten med baby nr1, men kansje alt bare er tilfeldig:rolleyes:
Ikke så mye kunnskap rundt svangerskapskløe, men opplevde det samme da jeg tok graviditetsvitamintablettene til nycoplus. Tok et par uker før jeg forsto at det var de som var årsaken. Klødde og klødde på legger og lår. Prøvde å bytte vaskemiddel, kjøpte kjempefet hudkrem på apoteket for tenkte jeg var supertørr i huden (uten at jeg egentlig var det). Men til slutt fant jeg ut at jeg reagerte på noe i tablettene. Et par dager etter jeg sluttet med de så opphørte kløen.
 
Back
Topp