Svangerskapskløe

heihå

Blir kjent med forumet
JuniJubel2021
Er det flere som er plaget av kløe i svangerskapet? Jeg har intens kløe til og fra på nesten alle andre steder enn magen :hilarious: Går meg på nervene til tider.

Er til vanlig avhengig av eurax når jeg får kløe et sted, men har lest at man ikke bør bruke det ved graviditet. Tar gjerne imot tips og triks! :)
 
Er det flere som er plaget av kløe i svangerskapet? Jeg har intens kløe til og fra på nesten alle andre steder enn magen :hilarious: Går meg på nervene til tider.

Er til vanlig avhengig av eurax når jeg får kløe et sted, men har lest at man ikke bør bruke det ved graviditet. Tar gjerne imot tips og triks! :)
Det beste tipset og trikset får du av fastlegen :)
Kanskje det finnes noe du kan ta.
 
Det beste tipset og trikset får du av fastlegen :)
Kanskje det finnes noe du kan ta.
Tar selvsagt kontakt der også, for å utelukke diverse ting og forhåpentlig få noe som hjelper. Men prøver å ta så lite som mulig av legemidler, så hvis jeg feks får kortisonkrem vil jeg prøve å ikke bruke den for mye :)
 
Smør 2 ganger pr dag, blir det skikkelig ille finnes dt legemidler som er trygge, man kan også få lysbehandling, men n smør, smør, smør, bomullskvalitete klær, mindre såpe osv... Og få tatt blodprøver fornå utelukke alvorlig svangerskapkløe...
 
Haha, det er så typisk! Får håpe at vi er mindre utsatt for strekkmerker på magen da, i det minste :hilarious:

Hehe... magen min ser ut som et norgeskart etter tidligere svangerskap, kanskje derfor jeg ikke klør så mye der:laughing002
 
Har selv kjent på intens kløe over hele kroppen en ukes tid. Roet seg litt nå. Eneste som hjalp var varm dusj og bodyskrubb :/
 
Back
Topp