Svangerskapskløe?

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Har i dag klødd veldig under høyre fot og litt i høyre håndflate. Er ikke det den typen svangerskapskløe man ikke skal ha?

Er bare 8+1 og trodde ikke man fikk det før langt uti? Kan det bare være uskyldig? Klødde under foten for en uke siden også, men så roet det seg før nå igjen.
 
Jeg har sliti med kløe i ca 2 uker nå :p spesielt på albue, bak knær og oppover lår. Var hos legen og han mente det var ufarlig og skyldtes hormoner. Er bare plagsomt og kommer på kvelden. Du får sjekke det opp hos legen og evt ta prøver :)
 
Jeg hadde svangerskapskløe sist, men ikke den farlige typen som du sikter til.
Det var uansett helt grusomt, kan nesten ikke skjønne jeg tør å gå gjennom et svangerskap til med tanke på at jeg kan begynne å klø igjen.

Det pleier å komme mot slutten av svangerskapet som du sier, men det kan komme før.
Ville tatt leverprøver hos legen for å være sikker.
 
Jeg hadde svangerskapskløe sist, men ikke den farlige typen som du sikter til.
Det var uansett helt grusomt, kan nesten ikke skjønne jeg tør å gå gjennom et svangerskap til med tanke på at jeg kan begynne å klø igjen.

Det pleier å komme mot slutten av svangerskapet som du sier, men det kan komme før.
Ville tatt leverprøver hos legen for å være sikker.

Klødde du også under foten? Eller i håndflatene?

Hadde ikke noe kløe som jeg kan huske med første!
 
Klødde du også under foten? Eller i håndflatene?

Hadde ikke noe kløe som jeg kan huske med første!
Nei, hadde som sagt ikke den farlige varianten. Hadde bittelitt forhøya leververdier, men veldig lite.
Klødde på hele kroppen, spesielt legger, bryst og armer.
Dagen var ok, nettene grusomt!
 
Back
Topp