Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde ikke det med svangerskapskløe relatert til lever kom så tidlig. Det er ikke det at huden er tørr og trenger ekstra fuktighet pga hormonforandringer da?
Jeg hadde kløe med første og testet for alvorlig svangerskapskløe. Dette var mye senere i svangerskapet og jordmor på helsestasjonen mente det ikke var noe å bry seg om. Men jeg klødde meg til blods på magen og fikk til slutt ta prøven på sykehuset. De ringte meg angående de andre prøvene jeg hadde tatt etter noen dager og sa at akkurat den "kløe-prøven" tok litt lenger tid å få svar på, også hørte jeg aldri noe mer...Bruker aldring å ha kløe så dette er veldig uvant [emoji85] klør heldigvis ikke konstant, så får pauser innimellom.
Det er vel ikke vanlig at det skjer før man nærmer seg eller kommer i tredje trimester uansett tror jeg, vil gjette på at kløe tidligere har andre årsaker. Selvfølgelig med mindre man har lever-problematikk i utgangspunktet da.
Så bra!Du hadde nok rett i at det kommer av at jeg er tørrere i huden, hjalp med fet krem [emoji847]