Svangerskapskløe?

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Jeg har klødd MYE i en ukes tid nå. Ryggen er verst, men også "overalt" (armer, mage, bein). Klør ikke inn i håndflatene og under beina (symptomer på den alvorlige variantensom går utover leveren). Er det noe å kontakte lege for tror dere? Er bare 5+2 så det blir jammen gøy å ha dette her i nesten 8 mnd til... [emoji20]

Husker jeg var bort i dette med nr 2 også, men husker ikke når det startet, hvor lenge det varte eller hvor ille det var..

Noen andre som har fått det og har noen tips til lindring?

Du tisse kanskje mye mer enn før å kroppen kreve jo da en del mere veske. Æ slit me drikke å har mye tørr hud å kløe pga det. Kan det være grunnen?

Tror ikke det, blir ganske desperat når det står på så føler det er mer enn "bare" det. Har heller ikke synlig tørr hud eller følelsen av det.

Du har ikke fått elveblest da? Jeg fikk det for to uker siden og i følge legen kunne det være svangerskapsrelatert da de ikke kunne finne ut hva jeg eventuelt hadde reagert på. Fikk zyrtek og det funka fint som f.. Har dog vært plaga mer eller mindre de to ukene men nå har jeg blitt fin. Ta deg en tur til legen og få sjekka det opp. Ikke godt å klø så mye.

Jeg klødde mye med forrige! Men ikke i håndflate og under ben her heller. Startet veldig tidlig, men var heldigvis ikke konstant gjennom hele svangerskapet. Det kom og gikk litt. Jordmoren mente det var pga alle hormonene.

Godt å høre at det ikke var konstant i alle fall. Hadde en episode igårkveld over en times tid å da så jeg mørkt på resten altså [emoji14][emoji85]

Men hva tenker dere om lege? Er det vits?

Godt å høre at det ikke var konstant i alle fall. Hadde en episode igårkveld over en times tid å da så jeg mørkt på resten altså [emoji14][emoji85]

Men hva tenker dere om lege? Er det vits?

Ja, men var helt forferdelig når det sto på! Tror egentlig ikke det er vits i å bestille legetime kun for det. Ta det heller opp når du skal dit eller til jordmor. Her var det i hvert fall ingen ting å gjøre, men skader jo ikke å høre når man først er der :)

Back
Topp