Svangerskapskløe?

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Er det noen som har svangerskapskløe? Det er mulig det er noe jeg har spist som gjør at jeg klør, men jeg vet ikke hva... Klør både på magen, bryst, rygg og armene. Armene er egentlig verst. Har svakt utslett, som blir VELDIG rødt når jeg gir etter og klør [&:] usj.

Har ikke noe kløe jeg vil tru er svangerskapskløe, men er kommet ganske langt i svangerskapet, og huden min er endel strekt og dette medfører jo kløe, vet ikke om dette ang. deg, men hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet legen og fått dette sjekket. Ikke før at det trenger være no farli, men bedre og spørre engang før mye enn før lite. Spesielt siden du har svakt utslett.

Det er jo mange ting som kan komme frem under et svangerskap som har ligget patent i kroppen, da er det vanlig at det bryter ut når man er gravid.

Hei. Jeg har fått påvist ekstrem svangerskapskløe. Selv om jeg er langt ute i svangeskapet så begynte det nå. De måtte ta blodprøve for å se om det var noe med leveren, det var det ikke. Så ble jeg kalt inn til lege igjen, da ville de ta en ny for å se om det kan være noe med gallesyra... Var visst en sjelden prøve å ta, men jeg klør også veldig og har litt utslett.
De vil vel bare utelukke ting. Men greit å si fra til lege, så de kan sjekke deg opp. Lykke til!!

Ville også ha sjekket med lege. Jeg ble innlagt med cholestase i 36. uke og fødselen ble satt igang umiddelbart. Mener ikke å skremme deg, men det er lurt å være på den sikre siden.

Hmm.... det har jeg ikke hørt om før nå. Skummelt med alt som kan innebære fare for barnet. Tar en telefon til legen i morgen, så er jeg på den sikre siden! Hvordan merket du det Heidi 75?

Takk for innspill [:)]

Back
Topp