Svangerskapskløe?

STIERIE

Flørter med forumet
Jeg klør meg til blods på innsiden av begge lårene og på magen. Burde jeg få det sjekka?

Å smøre seg hjelper litt, men det er også viktig å til legen i tilfelle det har noen underliggende årsak:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde svangerskapskløe forje svangerskap. vel å merke de siste mnd da. det var helt forferdelig klødde meg til blods om natten på beina og magen klarte jeg og lavere å klø så mye men var helt forferdelig. jeg fikk noen tabeletter jeg skulle ta mot kløen men jeg ville ikke ta de da jeg er veldig skeptisk til tabeletter i svangerskap. men jeg smørte meg inn med aurax og det hjalp en god del :) lykke til og håper du slipper å ha det hele svangerskapet. det unner jeg ingen var nok med de 2 mnd jeg hadde det :(

Jeg synes du burde få det sjekket om det er så ille. Ta en tur til legen :) Heller en gang for mye..

Off, det hadde eg forje svangerskap :( misunner ingen det :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud så dette er et symptom ja!!!!!!!! Jøsses da forstår jeg mer hvorfor jeg klør så sinnsykt på beina !!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde svangerskapskløe på slutten sist gang, helt forferdelig! Ta deg en tur til legen og få det sjekket opp, det er vondt å gå sånn..

Sniker fra november. Du bør nok kontakte lege og få sjekket gallesyrenivået i blodet. Sitter selv og venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan få tatt blodprøve. Du kan heller ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp