Blåball
Forelsket i forumet
Heihei damer. Har ikke vært så aktiv her men nå trenger jeg råd. Er så uheldig at jeg klør meg snart ihjel. Har vært hos lege og tatt prøver, og de er helt fine. Legen hadde ingenting å gi meg som jeg ikke har prøvd, så jeg fikk beskjed om at jeg bare var nødt til å klø litt i noen uker til. Problemet er at jeg klør ikke litt, men mye og over alt hele døgnet Føtter, legger, lår, mage, rygg, armer og hender. Med utslett. Så å ringe legen nytter ikke, og jordmor har ferie.. Er totalt utslitt, både fysisk og psykisk. Sover sjelden mer enn 3-4 timer om natta og aldri sammenhengende pga kløen. Dette har pågått i to-tre uker allerede..
Har prøvd hvitvask, eurax, polaramin, smøre ofte, bytte ut såpe med olje, aloe vera, kald dusj, varm dusj, krem med mentholatum og sikkert noe mer jeg ikke kommer på. Bruker ikke tettsittende klær.. Hjelp? Er forresten 37+2 i dag..
Termin 24.08.13
Har prøvd hvitvask, eurax, polaramin, smøre ofte, bytte ut såpe med olje, aloe vera, kald dusj, varm dusj, krem med mentholatum og sikkert noe mer jeg ikke kommer på. Bruker ikke tettsittende klær.. Hjelp? Er forresten 37+2 i dag..
Termin 24.08.13