svangerskapskløe??

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Hei!
Jeg lurer på om jeg kanskje har fått svangerskapskløe.. Jeg er 23+4.

Det klør hele tiden på ryggen, litt på mage, rumpe og hender. Skifter sengklær ofte i tilfelle det skulle være årsaken, men det blir ikke noe bedre. Derfor jeg lurer på om jeg kanskje har fått svangerskapskløe.
Var i Tyrkia forrige uke, og det har blitt værre etter jeg kom hjem egentlig. I Tyrkia var jeg jo veldig flink med å smøre meg med fuktighetskrem osv.

Flere med slike problemer? Noe som fungerer, evt hvilke kremer? Bør jeg oppsøke lege/jordmor?

Samme her!! Klør meg ihjel!! Blir helt sprø! Skal til legen på tirsdag..
Aner ikke hva det kan være?!

Samme her!! Klør meg ihjel!! Blir helt sprø! Skal til legen på tirsdag..
Aner ikke hva det kan være?!

Skikkelig ekkelt altså.. :s Har fått utslett mellom puppene for at jeg klør så mye.. Håper det ikke blir værre. Si fra om du finner noen kremer eller noe som fungerer!!

Skikkelig ekkelt altså.. :s Har fått utslett mellom puppene for at jeg klør så mye.. Håper det ikke blir værre. Si fra om du finner noen kremer eller noe som fungerer!!
Utslett hos meg og! Og har jeg først begynt å klø, så kan jeg klø meg ihjel!!
Si ifra du også, om du finner noe som kan hjelpe! ;-)

Klær veldig her også, men hjelper å stå i dusjen.... Det er det eneste som jeg har prøvd :P annet enn å klø tilbake :)

Ei venninne av meg hadde det, og hun fikk påvist høye gallesyre-verdier i blodet, så hun måtte få tbl for det, så hun ikke fikk ødelagt lever, og at det ikke skada fosteret..
Så ta det opp med lege/jm, for å ta en blodprøve for å sjekke dette!! Ytterst få som får det så ekstremt, men hadde jeg vært dere, så hadde jeg tatt det videre!! Bare for å være på den sikre siden :)

Google svangerskapskløe, så er der sikkert gode tips :)
Lykke til med kløen :p

Ei venninne av meg hadde det, og hun fikk påvist høye gallesyre-verdier i blodet, så hun måtte få tbl for det, så hun ikke fikk ødelagt lever, og at det ikke skada fosteret..
Så ta det opp med lege/jm, for å ta en blodprøve for å sjekke dette!! Ytterst få som får det så ekstremt, men hadde jeg vært dere, så hadde jeg tatt det videre!! Bare for å være på den sikre siden :)

Google svangerskapskløe, så er der sikkert gode tips :)
Lykke til med kløen :p
Okei, da skal jeg nevne det til jm neste gang, eller bestille meg time til lege m det blir værre nå de neste dagene :) har googlet og sett litt, og har lest at det. Kan skade lever og foster om man ikke før behandling, men det er jo mer ekstreeem kløe tenker jeg..

Back
Topp