Svangerskapskløe?

Mamasusie

Forelsket i forumet
Noen som har hatt det før? Jeg har aldri hatt det før og vet igrunn ikke om det er det jeg har.
Hvor oppstår det? Kun på magen eller kan man ha det andre plasser på kroppen?
Jeg har begynt å klø som bare juling på halsen og brystet og til tider på beina. Klør til jeg får vondt. Er det svangerskapskløe, eller? Noen som har litt peiling?

kan klø over alt. eg klødde på leggene sist sv.skap.
det ga seg etter ett par mnd..
blir det for gale så må du til lege, men prøv å smør deg med en god krem uten perfume kvar dag..

Ok, da spørs det om det er det jeg har fått. Helt grusomt som det kan klø til tider! Aldri opplevd maken!
Har prøvd litt med a-krem, tror det har funket litt på leggene om ikke annet.

Jeg hadde svangersapskløe  forrige gang, men det kom ikke før rundt uke 30.. klødde skikkelig på magen og leggene.. noen sier det hjelper å smøre seg inn med babyolje etter en dusj, så må du lufttørke. Det hjalp ikke meg, men kan jo være det hjelper deg :o)
På magen hadde jeg så ufattelige vonde strekkmerker, så ingenting hjalp der.. men brukte parfymefri fet krem på leggene, det lindret litt :o)
Håper du finner noe som hjelper 

Heldig at du fikk det såpass seint da! Blir gal skal jeg gå helt ut med dette her :S
Hmm, den skal jeg jammen meg prøve. Må bare huske å kjøpe inn babyolje.. :)
Har brukt den a-krem, den har hjulpet litt på leggene, men ikke i ansiktet og halsen :S
Skal på apoteket idag å høre om de har noen råd og :) Prøver alt jeg nå! Hehe

Jeg klør skikkelig på brystet og litt opp mot halsen. har klødd meg rødflekkete i natt og har kloremerker over hele brystet. herlig!!! Viktig å unngå parfyme der, merker det blir MYYYYE verre da, så får spraye parfymen et annet sted 

Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut.
Ja, har planer om å holde meg unna parfyme på det stedet og :) Får spraye midt på kroppen istede

Back
Topp