Svangerskapskløe, HJELP!!!

Ramp3n

Glad i forumet
Er det noen som har tips til hva man kan bruke mot svangerskapskløe? Har flere svangerskap bak meg men aldri opplevd dette. Jeg klør altså no så JÆVLIG for å si det mildt!!!! Må legge ved et bilde av låret mitt for å vise problemet her ...

Trenger sårt tips og råd! Legen sier jeg skal smøre med canoderm. Det hjelper ikke. Jeg klarer ikke unngå å klø!!! Holder på å klikke!!! Å jeg er bare 10 uker og 4 dager på vei :arghh::arghh::arghh:
received_256370715508168.jpeg 20200512_164809.jpg

Ta kontakt med legen igjen. Du kan prøve kortisonkremer.

Jeg fikk Cetirizin(?) allergitablett, tok en dose på kvelden for å få sove i fred. Det fungerte bra :) Spør legen om det er sannsynlig at det vil funke for deg, og ok over lengre tid.

Har det akuratt på samme måte, men meg tror de det er en allergi fordi det begynte ca uke 6, mitt tredje barn aldri vert borti dette.. ser veldig mørkt på dette svangerskapet..
jeg er nesten sikker på det er svangerskapet. har fått canoderm og det er bare ekkelt!
har tatt litt zyrtec, hjelper kanskje litt men ikke nok, skal til legen igjen på fredag håper hun kan hjelpe, for dette kommer jeg ikkje til å holde ut..
hvor klør du? Over alt? Noe synlig utslett?

Back
Topp