Svangerskapskløe, fler?

Mine dine våre ❤️❤️❤️

Andre møte med forumet
Opplevde ikke det her med de to første, men er veldig plaget med dette nå, spesielt om kvelden og natta Klør over hele kroppen og det er utrolig irriterende.. Fler som er plaget, Eller som har noen gode råd?

Har det på beina. Ser ikke ut. Og på magen. Ser ut som heile meg har vært i krigen! :p hatt det fra positiv test. Hadde det slik forje svangerskap og!

Jeg bare klør på leggene, litsomt av og til. Men smører med rene oljer, det lindrer godt.

Klør meg til blods :o

Jeg hadde det med første. Helst bena. Men kom ikke før på slutten. Hver natt da. Testet meg for sånn alvorlig svangerskapskløe eller noe? Men var ikke det. Måtte smørre hele tiden

Hatt det med de 3 første:) gikk på ursofalk eller hva det nå heter :) hadde da forhøya gallesyrer, (medisinen skulle hjelpe å holde det i sjakk, men så fort det begynte å stige på nytt ble det igangsettelse. Så husk å be lege ta galle prøver når dere klør, må ikke være inni hende og under føtter kan være på hele kroppen (snakker av erfaring)

Titter inn fra september:joyful:

Hadde svangerskapskløe 2-3 mnd før fødsel, og 3 ca etter fødsel.

Klødde meg til blods, klødde mens jeg sov.. Vr HELT grusomt:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Fikk allergitabletter (bla fenegan) på barsel, men ble bare trøtt. Hvitvask hjalp bittelitt. Olje/fet krem hjalp ikke.

Derimot kulde - kald klut/dusj, hjalp. Ved kløe (friksjon=varme ble det værre. Samme med varme generelt)

Tror ellers man må bite tenna sammen - det går over til slutt:wtf:

Back
Topp