SVANGERSKAPSKLØE.... noen som

mammagullet

Glad i forumet
Noen som har hatt eller vet noe om det???
Har klødd veldig på begge leggene i dag, og har over en lengre periode klødd inni håndflatene, men dette her bare vært litt nå og da.
HAr hørt det kan være farlig for baby`n når man har passert uke 30 og jeg er i uke 31 nå.

Håper på svar

Jeg fikk det etter svangerskapet.. på magen å låra. Ser ut som elveblest. Snakk med legen eller jm om det. Det kan jeg anbefale deg i allefall.

Jeg fikk det etter svangerskapet.. på magen å låra. Ser ut som elveblest. Snakk med legen eller jm om det. Det kan jeg anbefale deg i allefall.

Ta kontakt med legen så du kan få tatt blodprøver for å sjekke om det er farlig svangerskapskløe. Da sjekker de leververdiene og gallesyre. Fikk det påvist i uke 37 og ble satt innlagt på dagen. Ble satt i gang pga dette.

Har lest at det kan være farlig spesielt om det klør inni hånda, og det gjør det jo. Det på beina har fortsatt i dag, og spredd seg oppover til over knærne.

Ville dere ringt legevakt eller føden? Er jo typisk at slikt skal skje i helga

mammagullet skrev:
Har lest at det kan være farlig spesielt om det klør inni hånda, og det gjør det jo. Det på beina har fortsatt i dag, og spredd seg oppover til over knærne.

Ville dere ringt legevakt eller føden? Er jo typisk at slikt skal skje i helga

jeg hadde ringt føden

Back
Topp