Svangerskapshodepine/migrene

Huff, det hørtes slitsomt ut! :-( ja, søvn og hvile er det som hjelper her også. Frustrerende og ha migrenemedisiner tilgjengelig når jeg ikke kan ta de :-( god bedring!

Huff ja det må være frustrerende!
 
Jeg bruker heat lotion fra forever i panna og nakken og hjelper meg slik at det blir fortere bedre og jeg slipper smertestillende :) har hatt migrene i mange år tidligere, brukt mye smertestillende og medisiner. Når jeg ble gravid med sønnen i 2012 så forsvant faktisk migrenen min. Men den er nå kommet tilbake dette svangerskapet. Denne gangen har jeg heat lotion og tenkte å prøve den for å slippe smertestillende. Den har fungert fint på meg. Fikk migrene i går. Smurte så fort jeg merket det. Etter 30 min kom jeg meg ut i stua og etter 60 min merket jeg ikke mer til den og kunne hugge meg med film sammen med min kjære :D
 
Er det blodfortynnende? Ja, hør med legen om det.. Ellers er det vel bare disse hormonene :) kjedelig når det går utover hverdagen, jobb og sånt. God bedring! :)
Ja det stemmer . Takk det samme :)
 
Samme her, får det med en gang det er mye å gjøre/stress. Derfor jeg har hatt 50%sykemelding de siste uken. Hadde vært deilig å nyte de siste månedene uten hodepine og kunne gårt ut i permisjon med god samvittighet! :) håper du også snart blir kvitt hodepinen. Vi må bli flinkere til å ta det med ro :)

Ja gud.. håper vi kan få slippe snart! Det fortjener vi så sinnsykt! Fint du er litt sm og får tatt det litt med ro:). Har bedt kjærsten om å dra ut å kjøpe sånn migrenebånd og sånn klype på nesa ting fra enklere liv for å se om det hjelper...
 
Pleier du btw å ta den i fryseren?:)

Jeg har den i kjøleskapet hele tiden, så er den alltid klar når jeg skulle trenge den :) men hvis du må ha den kald fort, så kan du bruke fryseren :) kan også varmes, men jeg synes det er best med kaldt mot panna når jeg har migrene :)
 
Back
Topp