Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg hadde codan skulle den dekke hvis det skjedde noe med babyen ift slutten av svangerskap eller fødsel eller de første tre månedene før man fikk tegnet barneforsikring.Det er bare vrøvl, vanlig forsikringer dekker jo det samme.
Da jeg hadde codan skulle den dekke hvis det skjedde noe med babyen ift slutten av svangerskap eller fødsel eller de første tre månedene før man fikk tegnet barneforsikring.
Mener den dekket noe ift fødselsskader ihvertfall, der er ikke vanlig forsikringer på sitt beste tror jeg. Også var det ekstra utbetaling hvis barnet døde. Greit man får støtte fra NAV til begravelse, men er likevel dyrt.Jeg skjønner ikke helt hva det skulle være??
Hva slags form form for erstatning skal det være?
Mener den dekket noe ift fødselsskader ihvertfall, der er ikke vanlig forsikringer på sitt beste tror jeg. Også var det ekstra utbetaling hvis barnet døde. Greit man får støtte fra NAV til begravelse, men er likevel dyrt.
Husker ikke, mange år siden nå. Klarer ikke finne at den eksisterer lenger i Norge heller.
Fant at IF har en som gjelder fra 16 uker til 6 mnd etter termindato.Jeg ble anbefalt å ha forsikringer i forhold til svangerskap, siden jeg har et risikofylt svangerskap, så jeg vurderer sterkt å se litt på hva som finnes der ute og hva de kan by på i forhold til vanlig forsikring [emoji4]