Svangerskapsforsett?

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Noen som lover seg noe dette svangerskapet? :)

Jeg har som forsett å sminke meg oftere enn sist :p og holde meg på beina lenger :confused:

Å lytte til kroppen. Ikke presse den og ødelegge helsa pga jobben.

Jeg skal være mer aktiv og sunnere enn forrige svangerskap :) Alt for å ikke havne i en svangerskapsdepresjon igjen. Så da må man ta vare på seg selv. Men, ingenting blir av det fanatiske slaget, og kroppens signaler vil bli tatt på alvor :)

Ingen forsett enda tror jeg. Må bare komme meg litt inn i det gravide livet først. Men vil gjerne trene litt :happy:

Ikke la meg selv skeie så ut på matfronten. Jeg hadde nesten ingen begrensninger mot slutten sist og slet en del med å få av meg kiloene igjen :bag: Og prøve å være streng mtp bekkenet. Ikke pushe meg så langt som sist.

Jo! Ett forsett! Ikke bikke 100 :D gjorde det sist med god margin haha

Bli sunnere og trene. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal plutselig begynne å trene når jeg aldri har gjort det før. Ja vet, dårlig. Men jeg skal hvertfall gå mange turer fremover og komme meg ut i frisk luft.

Bli sunnere og trene. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal plutselig begynne å trene når jeg aldri har gjort det før. Ja vet, dårlig. Men jeg skal hvertfall gå mange turer fremover og komme meg ut i frisk luft.
Det som er fint er jo at våren kommer fortere enn man tror, så da kan vi jo gå ut hvertfall :) det er bedre enn ikke noe. Tenker det samme som deg, vil også trene litt :D

Det som er fint er jo at våren kommer fortere enn man tror, så da kan vi jo gå ut hvertfall :) det er bedre enn ikke noe. Tenker det samme som deg, vil også trene litt :D
Driver å søker litt på det. Kunne tenkt meg også yoga for å roe meg ned, så jeg får se hva jeg finner på youtube. Vil egentlig gå ned i vekt, og holdt på i hele januar med å spise sunt, så det er jeg veldig i godt i gang med. Så jeg skal se om det er mulig å bli kvitt litt fett, men samtidlig ikke bevisst slanke meg. Om du skjønner? Har sett litt om det. Så har jo formen mye og si da iløpet av svangerskapet :P

Ikke pushe kroppen denne gangen, sist jeg gikk gravid og fikk baby(ikke de to jeg mistet) pushet jeg kroppen og bekkenet. Burde ikke vært på jobb den siste mnd, men har litt for høy arbeidsmoral tror jeg. Slet masse med bekkenplager i hele permisjonstida, og kunne knapt ut og trille når det var på det værste. Går det bra denne gangen og jeg går tida ut skal jeg si stopp når kroppen prøver å si i fra. Ingen takker meg for å slite meg ut på jobb uansett....

Vedlikeholde kroppen med litt styrketrening. Sist trente jeg ikke og hadde den verste gangsperra dagen etter fødselen! :O Spesielt i armene :P

Driver å søker litt på det. Kunne tenkt meg også yoga for å roe meg ned, så jeg får se hva jeg finner på youtube. Vil egentlig gå ned i vekt, og holdt på i hele januar med å spise sunt, så det er jeg veldig i godt i gang med. Så jeg skal se om det er mulig å bli kvitt litt fett, men samtidlig ikke bevisst slanke meg. Om du skjønner? Har sett litt om det. Så har jo formen mye og si da iløpet av svangerskapet :p
Skjønner hva du mener :) jeg har gått ned 30 kg siden 2015, og vil virkelig ikke tilbake dit selv om jeg var gravid da og er gravid nå, så jeg har også ett mål om å bevege meg mer. Kronisk sykdom har satt en stopper for det hittil i 2018/2019, men kanskje formen blir bedre og at det lar seg gjøre :) vi får lage en motivasjonstråd etterhvert :)

Overlev :laughing021
Første svangerskap så jeg vet bare halvveis hva vi har begitt oss ut på.

Fortsette å trene så lenge som mulig. Er i OK form nå, men håper å kunne komme i enda bedre form i løpet av de neste mnd :) Forrige svangerskap tok bekkenløsningen knekken på meg veldig tidlig, men da hadde jeg heller aldri trent :p Jeg håper også å unngå å legge på meg så mye mer enn jeg må..

Det første er at jeg skal slutte å bekymre meg (jobber med den daglig :smiley-angelic002
Fortsette å trene.
Fortsette å freshe meg, dvs. ikke falle for fristelsen med å hoppe i slækkeklær til enhver tid. Er glad vi får vår/sommeren med litt mage :happy:

Det første er at jeg skal slutte å bekymre meg (jobber med den daglig :smiley-angelic002
Fortsette å trene.
Fortsette å freshe meg, dvs. ikke falle for fristelsen med å hoppe i slækkeklær til enhver tid. Er glad vi får vår/sommeren med litt mage :happy:
Det gleder jeg meg til også :happy:

Back
Topp