svangerskapsforgitning igjen ?

bjørk21

Forelsket i forumet
jeg hadde svangerskapsforgiftning i sist svangerskap å lurer på om jeg kanskje kan ha fått d igjen. Har sykt vondt i hodet fremme i pannen, hjelper ikke å ta paracet, spyr opp all form for mat å drikke, å smerte høyt oppe i magen ved ribbena. å føler meg ikke vell.

Noen her inne som kan forklare hvilke symptomer dere hadde uten om høyt blodtrykk å protein i urinen ? :)

Om du trur du har fått svangerskapsforgiftning så bør du jo ringe føden. Eller i det minste en jordmor/lege og få sjekket blodtrykk.

Skal ringe føden når mannen er komt hjem fra jobb. Sånn at vi får noen til å passe vår sønn vist vi må inn på føden en tur .

Skal ringe føden når mannen er komt hjem fra jobb. Sånn at vi får noen til å passe vår sønn vist vi må inn på føden en tur .

høres lurt ut, ringte dem selv nå, men fik kdet hespetreet, så jeg sa jeg ringer opp etter vaktskifte jeg
Ho takka iallefall, åsa da får du ialelfall ikke stressa svar

Off er ikke kjekt når folk ikke tar oss på alvor. Ring etter vakt skifte du :-) hold meg oppdaterte

fikk beskjed av føden å kontakte legevakten, va på legevakten en tur. hadde 1+ protein i urin. men blodtrykket var fint så da fikk jeg beskjed om at d ikke konne ver svangerskapsforiftning. fikk kvalmestillende i stikk pille å sko se om d hjalp . så da får jeg om jeg er bedre til i morgen :)

Jeg har AKKURAT det samme som deg, og det samme i sist svangerskap... Jeg fikk sf i uke 36 sist, men denne gangen kom symptomene altså i uke 28... Blodtrykket er fint, så de er ikke sikre på om det er sf, men jeg er livredd denne gangen!

Jeg har AKKURAT det samme som deg, og det samme i sist svangerskap... Jeg fikk sf i uke 36 sist, men denne gangen kom symptomene altså i uke 28... Blodtrykket er fint, så de er ikke sikre på om det er sf, men jeg er livredd denne gangen!

får håpe vi slepper det denne gangen :) men va forstår godt at du blir litt redd, men du får bare kjekke blodtrykke ditt å urin prøve jevnligt, sånn at vist du får d denne gangen og så får du vite det tidligtst muligt :)

jøss,dra på Legevakta???

Den var ny for meg. Her blir vi alltid sendt til føden, asså at vi ringer føden om det er noe.

Men godt bt var fint, da er det ikke noe å bekymre seg over akkuratt nå. Men pass på signalene videre fordet.

jøss,dra på Legevakta???

Den var ny for meg. Her blir vi alltid sendt til føden, asså at vi ringer føden om det er noe.

Men godt bt var fint, da er det ikke noe å bekymre seg over akkuratt nå. Men pass på signalene videre fordet.

den va ny for meg og, eg har jo risikosvangerskap å har fått beskjed om å kontakta føden så fort det er noe, men hu eg snakte m i går va ikke kjekk å snakke m .. de skal jeg gjør :)

Back
Topp