svangerskapsforgiftning???

millemax

Glad i forumet
hei.
var på legevakta i går, med vondt i hode i 1 uke, svimmel, vondt i magen og høy puls.
tok urinprøve, men foreløpig ingen proteiner i urinen.
ble dårligere på kvelden, og inn på legevakta igjen....
da begynte det og bli proteiner i urinen, så sykebil kom og ble lagt inn på a-hus i natt...

prøvene der var greie, bortsett fra litt proteiner i urin, tok ultralyd, og jenta mi har det gudskjelov bra!
så ble liggende på føden på observasjon i natt, akuratt kommet hjem nå.
om det er svangerskaps forgiftning som er i ferd med og bryte ut, vet dem ikke med sikkert enda.
skal til jordmor og legen min i morgen tidlig for og ta flere prøver......finner de mer proteiner da, så er det rett inn igjen.

nå er jeg så utrolig lei, gleder meg sinnsykt til jenta mi er født.
har så høy puls at klarer ikke gå på do alene nesten i frykt for og besvime...

håper dere alle andre har det bra da, og er det noe dere er redd for, så ikke tvil ett sekund med og ringe lege[;)]

klem.

Hei. Får jo håpe at alle prøvene er i orden når du tar dem. DU har jo ganske lang tid igjen. Vil ønske deg lykke til. Skal krysse fingrene for deg[;)]

Huff da...skjønner at du er lei!!

Du får ta det med ro(som om du sikkert ikke har fått beskjed om det[:D])!

Håper at prøvene i morgen går bra!!

Lykke til![:)]

Huffda :( Høres trasig ut med svimmelhet, hodepine og høy puls. Rart det blir sånn og ikke noe utslag på noe? men kjempebra at alt er bare bra med den lille [:)] Ønsker deg god bedring, så får du slappe av så godt du kan. Husarbeid kan noen andre gjøre [;)]
Det går så bra [:)]

takk for det[:)]

etter prøvene i dag så er alt i orden foreløpig, bortsett fra høy puls....så da får man holde senga en stund...
må også ta prøver regelmessig framover, så ikke det er svangerskaps forgiftning som truer nå!

klem...

Krysser alt jeg har for deg[:D]

Krysser fingrene for deg millemax. Håper det bare var noen leie dager, og at du er i form igjen fort!

sender trøsteklemmer!

ORIGINAL: 2baby

Hei. Får jo håpe at alle prøvene er i orden når du tar dem. DU har jo ganske lang tid igjen. Vil ønske deg lykke til. Skal krysse fingrene for deg[;)]

signerer denne jeg...
god bedring klem fra meg!!!

Uffda...håper alt går bra å at du slipper det "fanskapet" [:D]

Kathrine

Uff, men godt at prøvene var bra da.

Ønsker deg lykke til fremover og håper du ikke får svangerskapsforgiftning[:)]

Back
Topp