Svangerskapsforgiftning

Cathee

Gift med forumet
Hva er symptomene på det?? Jeg er så usikker.. Har ikke tatt prøver på en goood stund, så jeg er litt redd for det...

smerter under høyre ribbein

Uff.. Jeg tror jeg må ringe lege imorgen. Jeg har sterk hodepine hver dag, opptil flere ganger.. Mye slapp å dårlig form, idag har jeg vært svimmel. Generelt dårlig form hver dag, men de siste 2-3 dagene har jeg vært plaget veldig med hodepine å den er veldig sterk! Så det er det jeg har reagert på....

Jeg la selv merke til ødem, mye mye vann.
Men hadde masse protein i urin, skyhøyt blodtrykk også.

Ting de sa jeg skulle være obs så mens jeg lå på sykehuset før jeg ble satt igang:

- Vondt i hodet
- Vondt øverst i magen
- Se stjerner

På slutten hadde jeg litt vondt i hodet og så ligg stjerner.
Men ble satt igang fort da pga masse proteins og blodtrykket.

Jeg hadde ingen symptomer, kom helt plutselig utav det blå.
Begynte i form av lammelse i ansiktet. Så om du mistenker sv.f så burde du komme til legen for å måle verdiene dine.

hadde ikke så mye av d de andre har som symtomer jeg..da jeg hadde d startet d m uvi som jeg ikke merket som igjen gikk til nyrebekkenbetennelse og til slutt ble til svangerskapforgiftning..jeg mente jeg hadde fått influensaen for d var d jeg kunne sammenligne d m pluss at jeg fikk innmari høy feber..to av gangene ambulansen hentet meg husker jeg ikke selv pga høy feber..har du misstanke så gå til legen å ikke vent så d går over til ungen..bedre å gå en gang for mye enn en for lite[;)]jeg ble satt i gang til slutt for d ble så ille at d begynte å gå utover gutten jeg hadde i magen..

Back
Topp