Svangerskapsforgiftning

Minni84

Forumet er livet
Noen her som har hatt det? Hva er symptomene?

Jeg var hos jordmor på mandag og alt så fint ut, men jeg var på vekta i dag,- og har lagt på meg 8kg siden mandag[8|] Har hørt at plutselig vektøkning kan være et tegn på svangerskapsforgiftning..

Må si jeg ble litt bekymra, har ikke spist unormalt mye på disse få dagene her..

----------------------------------------------------------------
edit:
Skrevet litt mer i innlegg 3. Jeg tror kanskje det bare er jeg eller vekta som kødder litt[>:][8|]

på 4 dager? det er litt mye.ring jordmora å hør du.SIkker på at du ikke har sett feil¨på vekta da?

ORIGINAL: lille iskaffe

på 4 dager? det er litt mye.ring jordmora å hør du.SIkker på at du ikke har sett feil¨på vekta da?

Ja, det høres jo usannsynlig mye ut egentlig.. Kanskje jeg var skikkelig trøtt i mårres, og øynene gikk i kryss[8|] - og at jeg rett og slett så feil (kan jeg virkelig være så teit[:-])
Jeg veier meg i morgen igjen, så får jeg se hva vekta sier da...

Hei

Jeg har hatt det selv, men gikk ikke opp i vekt pga det. Men plutselig vektøkning kan være ett symptom på det ja! Uansett da, så er det veeeldig sjeldent å få svargerskapsforgiftning så tidlig, ser du bare er i uke 20. Jeg har ihvertfall aldri hørt om det[:)] Snakk med jm for sikkerhetsskyld du. Man har jo litt ujevn vektøkning når man er gravid da.......

Andre tegn på sf er ihvertfall:
høyt blodtrykk
protein i urinen
vondt i hodet/synsforstyrrelser
vondt nedenfor høyre ribbein (men da ghar det gått veeeeldig langt)
[:)]Du har sikkert ingen av disse[:)]

Lykke til videre[;)]

Back
Topp