Svangerskapsforgiftning...

Benedicte81

Blir kjent med forumet
Hei hei alle sammen...
Bare lurte på om det var noen andre i mai klubben som har svangerskapsforgiftning? eller det vil si jeg vet jo ikke selv om jeg har det enda, men må inn til legen med ny urinprøve i morgen, og hvis jeg hadde like dårlig prøve som på onsdag kunne jeg regne med å måte legges inn til observasjon.. Kjipt hvis jeg må det, hvert fall no i påsken...

Jeg skal også inn med ny prøve i morgen, er veldig spent! Har hovnet veldig opp i bena og fingrene i helgen, men håper det går bra! Vi får trøste oss med at vi uansett ikke har lenge igjen! [;)]

jeg blir oxo fulgt opp pga dette, men forløpig er urin og blodtrykk bra...har masse vann i kroppen...hoff...

jeg blir også fulgt litt med pga dette. Har høyt blodtrykk, litt protein i urin, men lite hevelse foreløpig. Håper det holder seg på avstand..

Jeg har foreløpig ikke SF, men blir fulgt opp pga høyt BT, har ikke protein i urin foreløpig heller. Har blitt litt mer hoven de siste dagene, skal testes på onsdag.

ORIGINAL: Benedicte81

Hei hei alle sammen...
Bare lurte på om det var noen andre i mai klubben som har svangerskapsforgiftning? eller det vil si jeg vet jo ikke selv om jeg har det enda, men må inn til legen med ny urinprøve i morgen, og hvis jeg hadde like dårlig prøve som på onsdag kunne jeg regne med å måte legges inn til observasjon.. Kjipt hvis jeg må det, hvert fall no i påsken...

Lykke til hos legen i dag... får håpe det ikke er sf...

Da har jeg vært hos legen, urinprøven var negativ og blodtrykket litt lavt så det er ingen tegn på forgiftning heldigvis! Håper det gikk bra med deg idag også![:D]

Hei hei...
gikk heldigvis bra med sf hadde ikke tegn til det i dag.. jippi..
Men nå hadde jeg sukker i urinen så i morgen må jeg inn for å ta prøve om jeg har svangerskapsdiabetes... men men.. det går nok bra...[:)]

Det var godt å høre. Håper du ikke har svangerskapsdiabetes da. Lykke til i morgen. [:)][:)]

Back
Topp