Svangerskapsforgiftning?

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Hei hei!
Jeg er i uke 38 nå, og har fått feber, vondt i hodet og nå flimring foran øynene (så kan hende det blir noen skrivefeil).
Jeg var på vanlig kontroll med ultralyd på mandag, blodtrykk og urin var helt fin, så jeg kan vel ikke ha fått svangerskapsforgiftning allerede? Kun to dager siden? Man oppdager vel det ganske tidlig hvis man er på regelmessige kontroller? Eller?:)

Hei hei!
Jeg er i uke 38 nå, og har fått feber, vondt i hodet og nå flimring foran øynene (så kan hende det blir noen skrivefeil).
Jeg var på vanlig kontroll med ultralyd på mandag, blodtrykk og urin var helt fin, så jeg kan vel ikke ha fått svangerskapsforgiftning allerede? Kun to dager siden? Man oppdager vel det ganske tidlig hvis man er på regelmessige kontroller? Eller?:)
Ville ringt jordmor på sykehuset og spurt dem. Svangerskapsforgiftning kan komme fort :Heartred

Kom på at jeg har blodtrykksmåler, var vist litt forhøyet det, får ringe da.

Vedlegg

• 904E95B1-21A8-4B4A-A553-8470C129175B.png
    904E95B1-21A8-4B4A-A553-8470C129175B.png
    210,3 KB · Visninger: 45
Hvordan går det med deg?
Takk som spør:)
Heldigvis var det ikke svangerskapsforgiftning!
Blodtrykket stabiliserte seg etter at flimringen ble borte, urinen var bra og ctg var fin! Veeeeeeldig aktiv unge da og pulsen var litt for høy, men de mente det var fordi den var så aktiv da. Hun så jeg hadde flere «tak», så håper det betyr at fødsel snart er på tur, men virker ikke sånn ;p

Godt du tok det på alvor, selv om det ikke var noe! Bedre å sjekke en gang for mye, osv.. :)

Når det skal sies, jeg hadde utrolig mye flimring i forrige svangerskap :p
Men jeg slet med svimmelhet utenom, og tror ellers at det kanskje var mer migrene enn noe annet.

Back
Topp