Svangerskapsforgiftning

Frisørmamma

Andre møte med forumet
Flere som har hatt svangerskapsforgiftning forrige gang og evt skal begynne med noe forebyggende denne gangen? Jeg hadde det sjeldne hellp-syndromet sist, så når jeg skal til legen når jeg er ca 9+3 så skal hun ta kontakt med sykehuset jeg skal føde for de er mest oppdatert på akk det. Er 5+2 nå, fikk beskjed etter forrige gang at det evt blir noe blodfortynnende medesiner, så spent på hva forebyggende jeg får.
Hadde vært fint å snakke med andre i samme situasjon :happy:

Jeg hadde det i begge svangerskap. Etter første, hadde sykehuset skrevet at jeg skulle begynne på albyl-e fra 12 uker. Etter siste gang har de ikke skrevet noe, da hadde jeg enda raskere svangerskapsforgiftning, men det var morkakeløsning som gjorde at de tok keisersnitt.

Jeg var hos lege i går, 5+3, og spurte. Ny lege og hun var usikker, så hun sendte melding til sykehuset for å sjekke. Regner med jeg skal bruke noe igjen.

Jeg hadde det i begge svangerskap. Etter første, hadde sykehuset skrevet at jeg skulle begynne på albyl-e fra 12 uker. Etter siste gang har de ikke skrevet noe, da hadde jeg enda raskere svangerskapsforgiftning, men det var morkakeløsning som gjorde at de tok keisersnitt.

Jeg var hos lege i går, 5+3, og spurte. Ny lege og hun var usikker, så hun sendte melding til sykehuset for å sjekke. Regner med jeg skal bruke noe igjen.
Spennende, vi er omtrent likt ut i svangerskapet også. Oppdater gjerne på hva du får i svar av sykehuset. Albyl-e hva er det om jeg kan spørre?

Spennende, vi er omtrent likt ut i svangerskapet også. Oppdater gjerne på hva du får i svar av sykehuset. Albyl-e hva er det om jeg kan spørre?

Det skal jeg!
Albyl-e er blodfortynnende

Back
Topp