Svangerskapsforgiftning

Beros_2020

Blir kjent med forumet
Noen andre med svangerskapsforgiftning her? Fikk påvist dette på fredag, var da 32+0. Ble innlagt over helgen for å få kontroll på blodtrykket. Fikk reise hjem igjen på søndag, men ble innlagt på nytt i dag. Kjenner jeg er redd og usikker på hvordan dette skal gå. Noen andre som går igjennom det samme?
 
På vei inn for kontroll/mistanke om det nå.. 33+0, hatt det i begge tidligere svangerskap så har høvelig god innsikt på det. Men du får nok veldig god oppfølging fremover
 
Ble innlagt i uke 37 sist pga svangerskapsforgiftning . Hadde ikke proteiner i urin men høyt bt. Var på sykehuset noen dager , ble sendt hjem med medisin , og satt i gang på termindato .

jeg har fått kronisk høyt bt i ettertid desverre . Går på medisiner nå + ul en gang hver mnd for vekstkontroll. Blir satt igang på termin hvis jeg ikke føder før.
 
Har hatt to urinprøver med påvist proteiner nå. bare rett over grensen og sakte stigning, men likevel. Har hatt høyt blodtrykk hele veien, men også fått medisiner og måler dette hjemme. Er uke 32+3. Blodprøvene er fortsatt helt fine og ingen symptomer ellers. De vurderte innleggelse i går, men jeg fikk reise hjem med ny time igjen på tirsdag. Blitt forespeilet mulig igangsetting/keisersnitt om noen uker hvis det blir raskere stigning. Håper på at det skal bli en "krypende" utvikling, som legen kalte det, og jeg kan gå til uke 37 før hun må ut.
 
Back
Topp