Kjenner jeg er nervøs nå.. har hatt pannehodepine flere dager tidligere denne uken, ikke idag. Men er trøtt og litt mer kvalm enn tidligere (prøver også å slutte på kvalmestillende). Igår og idag har jeg hatt litt rar magevondt, stort sett øverst i magen, og verst på høyre side... googlet, og ble nervøs
Er ikke jordmor på jobb her idag, så dro til legekontoret med urinprøve, 1+ på protein og 1+ på lecocytter, blodtrykket var 124/77, så det var fint. De ville ha meg inn igjen iløpet av neste uke for å levere ny urinprøve.. men er det noen som har hatt svangerskapsforgiftning ,og kan fortelle meg hvordan det startet? Må man ha både protein og høyt blodtrykk ,noe mer?
Er kun 23+4 idag, men vet jeg har høyere risiko siden jeg går med tvillinger. .
Er ikke jordmor på jobb her idag, så dro til legekontoret med urinprøve, 1+ på protein og 1+ på lecocytter, blodtrykket var 124/77, så det var fint. De ville ha meg inn igjen iløpet av neste uke for å levere ny urinprøve.. men er det noen som har hatt svangerskapsforgiftning ,og kan fortelle meg hvordan det startet? Må man ha både protein og høyt blodtrykk ,noe mer?
Er kun 23+4 idag, men vet jeg har høyere risiko siden jeg går med tvillinger. .