Svangerskapsforgiftning

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Dere som har hatt dette før, hvordan startet det? Hva ble behandlingen videre?

Var hos legen idag, og siden blodtrykket var høyt samt protein i urin og litt andre faktorervle det bestemt at jeg skal legges inn på sylehiset imorgen for prøver og observasjon. Kjenner jeg ble litt urolig nå..
 
Jeg hadde det forrige svangerskap. Hos meg startet det med hodevondt som ikke ble bedre med paracet. Hadde jordmortime og hadde da hatt vondt i hodet et døgn. Hun oppdaget proteiner i urinen og blodtrykket var høyt (både urin og blodtrykk hadde vært perfekt frem til det). Hun ringte sykehuset og jeg fikk beskjed om å dra hjem, pakke med meg noen saker og dra til sykehuset. Jeg var 38 uker på vei da, så de valgte å legge meg inn og sette meg i gang.

Ingen kunnskap eller erfaring med tidlig oppdaget svangerskapsforgiftning ❤️

Håper alt går bra med deg og babyen, og stol på at du havner i gode hender❤️ Så lenge de ikke sendte deg rett inn så er de nok ikke altfor bekymret❤️
 
Men om det er svangerskapsforgiftning, er den eneste kuren å få ungen ut. Siden du ikke er lenger på vei enn du er så overvåker de nok både deg og babyen nøye, og prøve å drøye fødsel lengst mulig ❤️
 
Dere som har hatt dette før, hvordan startet det? Hva ble behandlingen videre?

Var hos legen idag, og siden blodtrykket var høyt samt protein i urin og litt andre faktorervle det bestemt at jeg skal legges inn på sylehiset imorgen for prøver og observasjon. Kjenner jeg ble litt urolig nå..

Har ingen erfarenhet själv, men hoppas att allt är bra med dig och baby! Du hamnar i trygga händer som kommer göra det bästa för både dig och mini!
 
Back
Topp