svangerskapsforgiftning

Solstråla88

Flørter med forumet
Har vært hos legen i dag pga smertene i bekkenet blir bare verre og verre. Mest sannsynlig bekkenløsning.

Men vi målte blodtrykk, det var 138/91 [emoji17]
Så da leverte jeg inn en urinprøve også, som viste spor av protein [emoji17] Nå er de redd for at jeg har begynt å utvikle svangerskapsforgiftning, så blir tettere oppfølging igjen. Skal til legekontoret igjen torsdag, flere blodprøver skal tas og urinprøve skal kontrolleres igjen og jeg skal få på meg et btapparat som jeg skal ha i 24 timer. Skal til legen igjen fredag for evaluering av dette.

Nå kjenner jeg på det at alle følelsene jeg har inni meg raser rundt.

Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning for 12 år siden og det endte med hastekeisersnitt i uke 34. Nå er jeg i uke 16+4.

Jeg håper dette er noe som bare er tull med i dag og at det ikke er noe alvorlig, for orker ikke den heisaturen det igjen [emoji17]

Bra utviklingen av dette er kommet så langt nå enn for 12 år siden iallefall [emoji1303]

Jeg håper og krysser alt jeg har for at det går bra [emoji4]

Vært sykmeldt i en mnd og jaggu sykmeldt ut denne mnd også [emoji17]

Hilsen lei seg og frustrert mor
 
Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning for snart 5 år siden, fødte i uke 31+0 med hasteks. Har du ikke blitt satt på blodfortynnende da du ble gravid? Det burde du i så fall begynne med. Masse lykke til, og ta gjerne kontakt hvis du trenger noen å prate med hvis det viser seg at det er dette du skal i gjennom [emoji173] krysser fingrene for at du bare har hatt en dårlig dag [emoji173]
 
24 time målingene med bt apparat var fine, har fortsatt spor av protein i urin, men vi kan puste litt mer ut.

Har ikke blitt satt på blodfortynnende nei, men skal litt oftere på kontroll fremover. Litt med tanke på at bt var så høyt på tirsdag. Så puster mye lettere nå, de siste dagene har vært helt jævlig rett og slett [emoji17] Men nå ser det litt lysere ut, men har allikevel en magefølelse på at denne babyen kommer før tiden [emoji85] Men prøver å ikke tenke noe på det, men heller nyte tiden [emoji7]
 
24 time målingene med bt apparat var fine, har fortsatt spor av protein i urin, men vi kan puste litt mer ut.

Har ikke blitt satt på blodfortynnende nei, men skal litt oftere på kontroll fremover. Litt med tanke på at bt var så høyt på tirsdag. Så puster mye lettere nå, de siste dagene har vært helt jævlig rett og slett [emoji17] Men nå ser det litt lysere ut, men har allikevel en magefølelse på at denne babyen kommer før tiden [emoji85] Men prøver å ikke tenke noe på det, men heller nyte tiden [emoji7]
Så bra at målingene så bra ut! :-)

Det er vel uansett veldig uvanlig å utvikle preeklampsi før uke 20. Krysser fingrene for at du slipper unna dette og at den lille holder seg i magen så lenge som mulig. Kommer den før er legene så flinke i dag at det kommer til å gå bra det også [emoji173]
 
Så bra at målingene så bra ut! :-)

Det er vel uansett veldig uvanlig å utvikle preeklampsi før uke 20. Krysser fingrene for at du slipper unna dette og at den lille holder seg i magen så lenge som mulig. Kommer den før er legene så flinke i dag at det kommer til å gå bra det også [emoji173]

Det er det, men med en bmi på 39 så er jeg dessverre i faren for å få det [emoji17] Håper alt går bra resten av svangerskapet og at den holder seg inne i mange uker til [emoji4] Det er de, min eldste som blir 12 neste uke ble født i uke 34 med haste keisersnitt grunnet alvorlig preeklampsi. Og han er fin og frisk gutt den dag i dag [emoji4]
 
Back
Topp