Svangerskapsforgiftning

Masse lykke til i dag Sadie. Tenker på deg [emoji173]
Tusen takk!
emoji173.png


Som jeg skrev tidligere her oppe, så er jeg nå innlagt, så er det bare å vente på hvordan ting utarter seg. Jeg håper jo mest på at blodtrykket går ned og at jeg får dra hjem og komme tilbake å føde spontant fremfor å bli igangsatt..
 
Da var jeg inne på sykehuset igjen, med beskjed om at jeg må være her til blodtrykket går ned, hvis det ikke gjør det ila et par dager, blir jeg satt igang. De prøver først med både økning av eksisterende medisiner, samt at jeg får noen andre i tillegg også.

Blodtrykket er fremdeles høyt, undertrykket var under 100 ved en måling idag, men 15 min senere var det over 110 igjen. De fant +2 på urinen, men de hadde glemt å sette navnet på urinen som skulle til dyrking, så jeg vet ikke hvor mye det er snakk om. Skal ta en ny imorgen tidlig. Blodprøvene bare sa de at det var svakt utslag på, men etter forholdene fine. Jeg er også kjempehoven i hele kroppen, masse vann! Heldigvis ingen sitringer!

Mannen fikk ikke være med denne gangen, det var litt trist, men han må jo på jobb også og være hjemme med hundene.

Oppdaterer om det skjer noen endringer, men foreløpig er det visst bare å vente. Og tusen takk!!
emoji173.png

Åh, kjære Sadie. Jeg håper det går bra med deg og lille [emoji173]

Det er jo flott om du kan få muligheten til å la alt starte selv. Samtidig blir jeg litt frustrert over at de skal strekke det så langt. Men så lenge du er der, så har de kontroll. 2+ i protein? Jeg håper at blodprøvene dine ikke er endret til i dag. Det ville vært en veldig god nyhet. Ikke rart du er hoven kjære deg, kroppen samler på vann :( Har de satt på deg støttestrømper? Og flott at det ikke er sitringer. Gode nyheter.

Så leit han ikke fikk være med. Ligger du på delt rom? Dere bor kanskje ikke så langt unna sykehuset?

Spent på hvordan det går. Klem til deg.
 
Tusen takk!
emoji173.png


Som jeg skrev tidligere her oppe, så er jeg nå innlagt, så er det bare å vente på hvordan ting utarter seg. Jeg håper jo mest på at blodtrykket går ned og at jeg får dra hjem og komme tilbake å føde spontant fremfor å bli igangsatt..
Det viktigste er at du og babyen blir fulgt opp godt [emoji173] Dette kan jo være veldig farlig, så det er godt du er innlagt tenker jeg. Krysser fingrene for at du får lov til å dra hjem. Hvis ikke må du ha masse lykke til de nærmeste dagene [emoji173]
 
Blodtrykket går ikke ned, og jeg har proteiner i urinen, så da blir jeg igangsatt ikveld. Får satt inn en stikkpille kl 19.00 ikveld. Både gruer meg og gleder meg, akkurat nå gruer jeg meg mest!

Har også kastet opp siden igår, så jeg kjenner at kroppen ikke fungerer slik den skal lengre. Ser frem til alt er over, og vi får møte den lille tulla vår
emoji173.png
 
Blodtrykket går ikke ned, og jeg har proteiner i urinen, så da blir jeg igangsatt ikveld. Får satt inn en stikkpille kl 19.00 ikveld. Både gruer meg og gleder meg, akkurat nå gruer jeg meg mest!

Har også kastet opp siden igår, så jeg kjenner at kroppen ikke fungerer slik den skal lengre. Ser frem til alt er over, og vi får møte den lille tulla vår
emoji173.png

Masse lykke til <3
 
Det høres ut som en god vurdering å komme igang når du er så dårlig! Håper det går fint fremover. Blir sikkert fint for deg å få en epidural etterhvert som også kan bidra til å senke blodtrykket. Ønsker deg masse lykke til!!
 
Blodtrykket går ikke ned, og jeg har proteiner i urinen, så da blir jeg igangsatt ikveld. Får satt inn en stikkpille kl 19.00 ikveld. Både gruer meg og gleder meg, akkurat nå gruer jeg meg mest!

Har også kastet opp siden igår, så jeg kjenner at kroppen ikke fungerer slik den skal lengre. Ser frem til alt er over, og vi får møte den lille tulla vår
emoji173.png

Masse lykke til! Snart er du mamma [emoji173]
 
Blodtrykket går ikke ned, og jeg har proteiner i urinen, så da blir jeg igangsatt ikveld. Får satt inn en stikkpille kl 19.00 ikveld. Både gruer meg og gleder meg, akkurat nå gruer jeg meg mest!

Har også kastet opp siden igår, så jeg kjenner at kroppen ikke fungerer slik den skal lengre. Ser frem til alt er over, og vi får møte den lille tulla vår
emoji173.png
Lykke til [emoji173] Uten tvil den beste avgjørelsen. Håper du kommer deg raskt og snart kan nyte lille [emoji173]
 
Lykke til! Håper det ikke tar så lang tid for deg :)
 
Back
Topp