Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrev tidligere at jeg ikke hadde ekstra kontroller andre gang. Hadde ingen ekstra kontroller hos jordmor eller lege, men hadde en eller to ekstra ultralyder. Og lege/jordmor og jeg var ekstra obs ved de faste kontrollene. Min svangerskapsforgiftning i 1.svangerskap kom også veldig sent.Jeg hadde svangerskapsforgiftning med førstemann. Ble ikke oppdaget før jeg var omtrent på termin, og da hadde jeg vært veldig dårlig i over ei uke. Trodde alle var dårlige på slutten jegFikk skyhøyt blodtrykk, kjempevondt i magen, hodepine og flimring for øynene. (tegn på hellp-syndrom). De satte i gang fødselen og jeg fikk blodtrykkssenkende medisiner en stund. Hadde ikke høyt blodtrykk ellers i svangerskapet.
Hadde ingen ekstra kontroller med andremann, fikk litt høyt blodtrykk på slutten, men ingen andre tegn. Jeg var ganske på vakt selv, fulgte nøye med. Sannsynligheten for å få det andre gangen er ikke så stor, men litt større enn hos andre når man har hatt det før.
Spent på hvordan det blir denne gangen!