Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde 2+ protein ,har litt vann i kroppen også .men blodtrykket er ikke veldig høyt! Men nå hadde jeg veldig lav hele tiden 100/60 og nå var på 125/70 .
Vil nok si du har vært hos en hysterisk jordmor ja. Det blodtrykket er jo helt normalt!Jeg håper du er rett og det er bare jordmor som er hysterisk! Jeg ble jo veldig redd! Har hatt prematur ungen før og det er veldig slitsomt!
Vet hvordan det føles desverrehadde svangerkskapsforgiftning i mitt første svangerskap. Fikk ikke lov til å støvsuge en gang! Ofte kontroller hos lege, men jeg var uheldig at sykehuset tok ikke det alvorlig. Men heldigvis gikk alt bra her og fødte ei frisk henne på 3120 gr to dager før termin.
Men syns det er rart at du ikke har høyere blodtrykk om du har det? Jeg hadde mye høyere enn det.
Jeg hadde vel 145/100 og slikt... Noen ganger høyere også.
Ja jeg var veldig heldig... Fikk påvist i uke 30, men da det litt på kanten til det. Klarte holde det under kontroll pga jeg måtte bare slappe av!!! Faktisk, ikke en selvfølge at det går. Hadde høyere trykk enn det jeg skrev, men husker ikke helt hva det lå på mot slutten.Så heldig du var at det ikke utviklet seg til å bli verre enn det. Hvilken uke fikk du det i? Jeg fikk det påvist i uke 32, men allerede i uke 34 hadde jeg 3+ på protein, og 210/110 i trykk, og måtte ha akutt keisersnitt. Hun var da under 2 kg tung.