Svangerskapsforgiftning?

Ble sendt hjem, og blod prøvene var bedre igår, enn forrige onsdag. Så de er sikker på at alt er bra. Ligger hjemme med smerter til helvette. Ligger jeg litt feil, så er det Tillome vondt å puste. Vet ikke hva jeg skal gjøre... kjennes ut som det er muskelen, da det er verst når den er i bruk. Og når de på sjukehuset og mener det er muskelen, så er ikke det noe å gjøre med nå... :/ føler meg hjelpeløs.. klarer ikke gjøre noen ting... vondt i bevegelse, når jeg sitter og ligger. Ett mareritt å snu seg om natta, noe jeg gjør nesten hver time..

Har du blitt verre så ringer du. Jeg kan ikke tenke noe annet.

Synes ikke du skal ha så vondt. Sa de ikke hva du kunne gjøre eller noe?

Har du blitt verre så ringer du. Jeg kan ikke tenke noe annet.

Synes ikke du skal ha så vondt. Sa de ikke hva du kunne gjøre eller noe?
Jeg føler det har blitt verre. Mulig jeg tar en tlf til legevakta isteden, om jeg skal ringe noen. All rutine sjekk viser at alt skal være bra, hos føden. Jm som møtte meg, stod som et spm tegn, når jeg sa jeg kontakta de pga smerter der, og at jeg har lest det kan være et symptom. Hu mente at smertene er i mellom bryst/ribbeina, og ikke på en side. Og når jeg sa hvordan baby ligger, så sa hu og at det kan være press fra beina hennes.
Nå så sent i graviditeten, kan man ta røndken da? For å utelokke at det ikke er noe annet? Om ikke, så ser jeg ingen annen utvei enn å vente på fødsel..

Jeg føler det har blitt verre. Mulig jeg tar en tlf til legevakta isteden, om jeg skal ringe noen. All rutine sjekk viser at alt skal være bra, hos føden. Jm som møtte meg, stod som et spm tegn, når jeg sa jeg kontakta de pga smerter der, og at jeg har lest det kan være et symptom. Hu mente at smertene er i mellom bryst/ribbeina, og ikke på en side. Og når jeg sa hvordan baby ligger, så sa hu og at det kan være press fra beina hennes.
Nå så sent i graviditeten, kan man ta røndken da? For å utelokke at det ikke er noe annet? Om ikke, så ser jeg ingen annen utvei enn å vente på fødsel..

Hvor i siden? For om det er på høyreside under ribbeinet omtrent ved leveren så er det symptom, men det høres nå ikke godt ut det du har. Urinen fin?

Hvor i siden? For om det er på høyreside under ribbeinet omtrent ved leveren så er det symptom, men det høres nå ikke godt ut det du har. Urinen fin?
Er på høyre side. Føler det er rett under ribbeine, ja. Urin hadde protein +1, igår. Men, blodprøvene var helt fine, så da gjør de ikke mer ut av det..

Jeg hadde vondt der du beskriver på slutten med førstemann. Da var det pga mild sf og opphoping av gallesyre(farlig svangerskapskløe).
Klør du noen sted?
Hadde nok ringt føden/jordmor om jeg ble verre når du er komt så langt o svangerskapet. Vil tro de henviser deg der fra legevakten uansett.
Lykke til!

Jeg hadde vondt der du beskriver på slutten med førstemann. Da var det pga mild sf og opphoping av gallesyre(farlig svangerskapskløe).
Klør du noen sted?
Hadde nok ringt føden/jordmor om jeg ble verre når du er komt så langt o svangerskapet. Vil tro de henviser deg der fra legevakten uansett.
Lykke til!
De finner ingenting i forhold til sf.. har blitt sjekket for det to-tre ganger siste uka, for å utelokke det. Hvordan finner man ut det med gallesyre? Klør ikke mer enn normalt. Nja, vet ikke om de hadde gjort det, i og med at jeg var å sjekka det på føden igår..

De finner ingenting i forhold til sf.. har blitt sjekket for det to-tre ganger siste uka, for å utelokke det. Hvordan finner man ut det med gallesyre? Klør ikke mer enn normalt. Nja, vet ikke om de hadde gjort det, i og med at jeg var å sjekka det på føden igår..
Kan finne det ut på en blodprøve. Så er det veldig typisk med kløe inni handflatene og under fotsålene. Så har du den kløen tar man alltid en blodprøve kontroll for å bekrefte eller utelukke at det er den farlige kløen.
Lykke til, håper alt er bra:)

Back
Topp