Svangerskapsforgiftning...

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja, det har visst jeg:( Bare helt i starten av det da.. Men blir jo litt lei meg.. Var på ekstra kontroll i dag der BT var steget siden sist. var 135/90 på mandag og i dag på 145/95..fikk også utslag på eggehviter i urinen og proteiner. Noe det ikke var på mandag.. Så nå blir det hyppige kontroller framover.. JM ringte til føden i dag og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å komme inn der på kontroll med mindre jeg hadde andre symptomer.. noe jeg ikke har..:) Så det er jo bra.. JM mente også at det kunne være at det var starten på fødsel som gjorde at bt steg.. Spennende dager i møte er det hvertfall..
Noen andre som har erfaring med svangerskapsforgiftning? Som kan fortelle meg sine erfaringer..:)

Jeg har hatt begynnende svangerskapsforgiftning i en måned nå, men har ikke utviklet seg noe mer. Protein har stort sett ligget på 1+ og undertrykk på 90 - 100. Så du trenger ikke å bli noe verre enn du er nå. Jeg har bare fått beskjed om å ta det helt med ro og gå til hyppige kontroller (De begynner å kjenne meg godt på legekontoret nå for å si det sånn).
Du har jo kommet såpass langt nå, så skulle det bli verre blir du nok satt igang med en gang.

Jeg har hatt begynnende svangerskapsforgiftning i en måned nå, men har ikke utviklet seg noe mer. Protein har stort sett ligget på 1+ og undertrykk på 90 - 100. Så du trenger ikke å bli noe verre enn du er nå. Jeg har bare fått beskjed om å ta det helt med ro og gå til hyppige kontroller (De begynner å kjenne meg godt på legekontoret nå for å si det sånn).
Du har jo kommet såpass langt nå, så skulle det bli verre blir du nok satt igang med en gang.
Tusen takk for svar.. Ja, jm sa at siden jeg var nesten ved termin så kom de nok til å sette i gang hvis det ble verre.. Men håper jo at ting starter av seg selv..:) Fikk beskjed om å unngå negativt stress.. Gjøre ting som er postivt for meg også skal jeg til legen på mandag for å ta nytt Bt

Jeg kjenner meg også veldig igjen med høyt bt. Har hatt det siden 5-6.mnd faktisk. Så har fått tett oppfølging hele veien. jeg også er fast kunde på legekontoret her :p men bra å bli tatt på alvor da. Mitt undertrykk har variert veldig. Men har vert oppe i 99 faktisk. Og jeg har vert inne på føden noen ganger for sjekk. Urin og ødemer har vert fint hele veien. Men de konkluderer med at deg ik er SV. Forgiftning. Men de trur det e pga hormoner rett og slett siden urin og alt er fint.
Lykke til vertfall. J lurt å ta det med ro ;)

Back
Topp