svangerskapsforgiftning??????

twins87

Andre møte med forumet
--------------------------------------------------------------------------------

har dei siste dagane fått MYKJE meir vatn i kroppen en vanle å har våre litt kvalm å dårlig...har fått eksem å sterk kløe over heile meg og....++at ansiktet har vore opphovna mesteparten av dagen(pleidde berra vera om morningen)
lurte berre på om nokon veit om detta kan vera svangerskapsforgiftning eller kva det evt kan vera????
e litt redd....e skummelt når ting skjer å eg ikkje har peiling...

er 35+4 dager på veg....kjenne ikkje meg sjøl atte i spegelen om morningen....å hendene å føtene mine e so å sei UBRUKELIGE!!
tenkte eg skulle ringa når eg hadde ete...(feira bursdagen til pappa)
men legane her i sogndal har en lei tendens til å ikkje ha peiling...so e litt redd for å bli innlagt atte....

Ring heller føden og snakk med jordmor, hvis du ikke bor langt unna da. De har mer erfaring og svarer ofte greiere. Tror nok du må få kontrollert blodtrykk og/eller blodtrykk. Har du spist spesielt mye salt i dag?

spise ikkje salt i heiletatt...drikke berre vatn sia d ska vera vanndrivandes...men har ringt å fekk beskjed om å reise til doktaren(kl8) å so sa ho atte d kunne vere varmeutslett å atte d kunne vera ein heilt vanle opphovning...håpa no at d stemme:)

Lykke til, håper det beste!

Back
Topp