Svangerskapsforgiftning... (oppdatert igjen)

Helene...

Forumet er livet
Må prøve her og, trenger sårt noen erfaringer nå... [&o]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3488341

-------------------------------------------------------

Snakka med føden nå, og dem ville ha meg ned på sjekk. HELDIGVIS!
Så da venter vi bare på barnevakta. [:)]

-------------------------------------------------------

Lova jo og fortelle åssan det gikk. [:)] Fikk først ctg når vi kom til føden. Snuppa hadde det aldeles utmerket der inne i magen! [:)]
Så var vi inne hos legen, UL var bra, hadde fortsatt bare 1+ på proteiner og blodtrykket hadde gått ned fra i går. Så vi fikk dra hjem igjen.
Men kommer til og bli fulgt tett opp fremover, og skjedde det noe mer måtte vi ringe med en gang.
Også går jeg på pencilin for UVI nå, kunne hende det hadde noe med det høye blodtrykket og gjøre også.
Hehe. Også ble jeg temmelig glad da ho legen sa dem ikke kom til å la meg gå langt på overtid! [:D]
Så nå er vi bare glad, og skal prøve å nyte påska! [:)]

Det er ikke babyen det primert er farlig for ved sv.forgifning det er deg.

Om du er veldig bekymret og føler at noe er feil, så hadde jeg ringt å sagt 'nå kommer jeg.' Det er bedre at du er føler deg trygg enn at du ikke tar opp plass på sykehuset!

Ring inn på føden å lyg på deg sterkere hodepine slik at du får tatt blodprøver for å utelukke/bekrefte SF.

Lykke til![:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Ring inn på føden å lyg på deg sterkere hodepine slik at du får tatt blodprøver for å utelukke/bekrefte SF.

heeelt enig, gjør det du! Lykke til!
[:)]

Har du eggehvite også i urinen ville jeg ikke nølt med å ringe føden! Og bare "klag" litt ekstra på hodepinen. Svangerskapsforgiftning kan utvikle seg fort - og da er det heller ikke bra for babyen.

ORIGINAL: MammaOkt

Det skal jeg jammen gjøre! Men tror jeg venter til i morra tidlig, ser det an til da... Blir så mye styr med barnevakt nå... [&o]

Takk for svar alle sammen!
Har svart dere inne på mars jeg. [;)]

ORIGINAL: bagheera

svarte deg på født i mars[:)]

eg også.

Takk skal dere ha alle sammen! Godt jeg har dere! [;)]
Nå tusler jeg i seng og prøver og å få litt søvn.
Ringer i morra tidlig. Oppdatering kommer da!

Dytter litt. Kanskje flere som vet i dag.
Skal uansett ringe føden nå da, men vondt i hodet... [&:]

Stakkar Godhjerta! [:o] Nei, noen leger må seriøst skjerpe seg! [:@]

Snakka med føden nå, og dem ville at jeg skulle komme en tur, så da håper jeg jeg får en ordentlig sjekk. [:)]

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Helene...

Stakkar Godhjerta! [:o] Nei, noen leger må seriøst skjerpe seg! [:@]

Snakka med føden nå, og dem ville at jeg skulle komme en tur, så da håper jeg jeg får en ordentlig sjekk. [:)]

Ja det er ikke første gangen heller.[:@]
Ei familigen min kjenner, mistet sin unge for noen mnd'er siden, pga legene ikke trodde henne da hun oppsøkte dem. [:(]

Men takk og lov for at du får komme ned en tur da.[:D]
Puster lettet ut jeg nå.
Ta med deg tannbørste og ekstra klær, for hvis det er alvorlig nok, kan det bli snakk om innleggelse.
Men forhåpentligvis slipper du det. Jeg slapp ikke, pga alvorlighetsgraden min.

Uansett, LYKKE TIL SÅ MASSE.
Skal tenke på deg i dag. Kommer ikke til å klare å la være....
Gi oss oppdatering så fort du kan.
Klem

Tusen takk for det! [:)]
Fikk beskjed om å ta med baggen ja, så den er i ferd med å bli pakka!
Håper jeg får komme hjem igjen og oppdatere dere, hvis ikke har jeg vel noen til å sladre for meg. [;)]

ORIGINAL: **martine**

MASSE LYKKE TIL!! DETTE GÅR SÅ FINT ATTE!![:)]

ORIGINAL: **martine**

MASSE LYKKE TIL!! DETTE GÅR SÅ FINT ATTE!![:)]

Takk skal dere ha. [:)]
Endelig fårtt oppdatert litt.
Skjedde så mye i går! [;)]

Så godt å høre at alt står bra til med deg og den lille - jeg har selv vært innlagt 2 ganger til observasjon pga mulig sv.skapsforgiftning i 2 sv.skap - men jeg har i tillegg til noe høyt blodtrykk hatt 3+ i protein/eggehvite. Men jeg var til termin, så derfor ble jeg satt igang - og det har gått helt fint med babyene mine også. Lykke til med fødselen og tiden etterpå.

godt å høre at allt er bra[:)] ikke lenge igjen nå[:)]

Back
Topp