Har vært litt frem og tilbake på sykehuset i forbindelse med høyt blodtrykk. Jordmor sender meg inn til kontroll i dag på grunn av +1 i morgenurin og høyt blodtrykk. På sykehuset får jeg +2 i urinen, men de sier det kan være siden det ikke er morgenurin. Får en ultralyd og målt blodtrykk og det blir bestemt at jeg skal legges inn. Ultralyden viser at hun ikke vokser fullt så mye som hun skal. Var inne forrige torsdag, fikk da beskjed om at hun var på 2000g (uke 33+4) og nå fikk jeg beskjed om at hun var på 18-1900g, så de er litt bekymra for at hun ikke vokser helt som hun skal. Det kan jo bare være fordi det er to leger som måler, men de sa nå så. Ellers så det ut til at morkaken fungerte fint og at alt annet så fint ut.
Det har vært veldig frem og tilbake med sykehuset om det er en svangerskapsforgiftning eller om det bare er svangerskapsrelatert høyt blodtrykk, men det var nå svangerskapsforgiftning de la meg inn for nå da. Jeg har dog ikke fått vite noe om hvor lenge jeg må bli her eller hva som skjer videre. Annet enn at jeg mest sannsynlig må på noen blodtrykksdempende medisiner.
Så spørsmålet er, dere som fikk svangerskapsforgiftning, hvordan forløp det? Ble dere innlagt? Hva skjedde når dere lå inne? Og hvor lenge lå dere inne om alt av blodprøver var fine og blodtrykket ble kontrollert? Med medisiner og så lenge morkaken fungerte og blodprøver var fine, fikk dere gå til termin?
Det har vært veldig frem og tilbake med sykehuset om det er en svangerskapsforgiftning eller om det bare er svangerskapsrelatert høyt blodtrykk, men det var nå svangerskapsforgiftning de la meg inn for nå da. Jeg har dog ikke fått vite noe om hvor lenge jeg må bli her eller hva som skjer videre. Annet enn at jeg mest sannsynlig må på noen blodtrykksdempende medisiner.
Så spørsmålet er, dere som fikk svangerskapsforgiftning, hvordan forløp det? Ble dere innlagt? Hva skjedde når dere lå inne? Og hvor lenge lå dere inne om alt av blodprøver var fine og blodtrykket ble kontrollert? Med medisiner og så lenge morkaken fungerte og blodprøver var fine, fikk dere gå til termin?