Svangerskapsforgiftning eller ingenting og bry seg om?

Izzy82

Betatt av forumet
Smerten er annerledes en før, sentrert rundt mellomgulvet på venstre side. (Som kjennes annerledes en høyre som også er vond og øm) Venstre føles mer som et sår var slik når jeg våkna. Leste et inlegg der noen sier dette er et tegn på svangerskapsforgiftning??? ble skikkelig skremt no :( håper noen har svar eller hverfall kan si om jeg bør få dette undersøkt :)

Hehe...leste litt mer om symptomene smerten i mellomgulvet er det eneste jeg kan skrive under på. Så sannsyneligvis er dette bare noia :)

Har ingen erfaringer med smertene du beskriver men jeg fikk nøye oppfølging under svangerskapet fordi jeg var på kanten til SA, dette pga høyt blodtrykk, væskeansamling og utslag på urinprøver :-)

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men er du bekymret for svangerskapsforgiftning drar du til lege eller jordmor med urinprøve og får målt blodtrykket.
Bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite

Hehe...leste litt mer om symptomene smerten i mellomgulvet er det eneste jeg kan skrive under på. Så sannsyneligvis er dette bare noia :)
Om det er det einaste symptomet er nok dette muligens eit klassisk tilfelle av noia ja;)
Smerter i mellomgulvet på høgre side kan vere gallesmerter, men det er skikkeleg vondt.
På midten og litt mot venstre er det gjerne magesekken i form av økt magesyre eller magesår.
Men det aller vanlegaste er vel luftplager fra tarmen:)
Om du er usikker og mykje plaga ville eg kontakta lege uansett:) God bedring:)

Takk for tipset :) Sjønte at jeg noiet sjøl da det ikke ble verre :) (til neste gang jeg leser noe skummelt ) på gjensyn ;)

Back
Topp