SVANGERSKAPSFORGIFTNING/- DIABETES

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hei alle sammen!

er det noen som vet hvorfor enkelte får dette? tenker spesielt på sv.forgiftning.

Bare lurer litt jeg....

Kjenner ikkje til sv.skaps forgiftning, men sv.skaps diabetes kommer av at under svangerskapet er det ikke alltid kroppen klarer å produsere nok insulin (insulinbehovet er større under svangerskap)

ORIGINAL: bæibi

Hei alle sammen!

er det noen som vet hvorfor enkelte får dette? tenker spesielt på sv.forgiftning.

Bare lurer litt jeg....

Hvis du hadde spurt min lege , hadde han svart nok det har sikkert med overvekt å gjøre, [:D][:D]jeg skriver dette her av ironi, fordi selvomjeg er overvektig og har hatt spor av protein i urinen fra uke 30, har jeg en veninne som er kun 66 kilo nå og fra uke 24 har hun også hatt p spor (protein i urinen)Når jeg spør legen min hvorfor jeg får det sier han bare, det er ikke rart med din vekt sier han[:D][:D][:D][:D] lissom sier jeg bare

Ps! veninna mi og jeg bruker samme lege

Hva sier han til henne da?

Det jeg var litt bekymret for er om man kunne spise seg til dette. Elsker sjokolade til vanlig, nå er jeg bare verre. Tenker på godteri hele tiden. Kaster opp av frukt, men ikke av godteri.

Prata litt med jordmor i stad. Hun er veldig søt. Hun sa til meg at kanskje jeg skulle holde meg borte fra bv og andre babysider en stund, slik at man ikke bekymrer seg for altfor mye. Alle prøvene mine er kjempefine. Hun sa det ikke hadde sammenheng med vekt å gjøre. Jeg er hverken tykk eller tynn selv. Former har jeg nok av!

Jeg har hatt svangerskapsforgiftning (SF) begge mine svangerskap. Kommet mot slutten og den første var ganske agressiv. Jeg er ikke overvektig, men "bløt og go' å ta på" og liker snop! Tror ikke jeg har vært noe unormalt usunn i svangerskapene mine. Har ikke fått noen god forklaring på at jeg har fått SF, men det står sikkert noe skrevet om dette et eller annet sted.

ORIGINAL: bæibi

Hva sier han til henne da?

Det jeg var litt bekymret for er om man kunne spise seg til dette. Elsker sjokolade til vanlig, nå er jeg bare verre. Tenker på godteri hele tiden. Kaster opp av frukt, men ikke av godteri.

Prata litt med jordmor i stad. Hun er veldig søt. Hun sa til meg at kanskje jeg skulle holde meg borte fra bv og andre babysider en stund, slik at man ikke bekymrer seg for altfor mye. Alle prøvene mine er kjempefine. Hun sa det ikke hadde sammenheng med vekt å gjøre. Jeg er hverken tykk eller tynn selv. Former har jeg nok av!

Det sah faktisk min også I Dag, Jeg måtte holde meg unna sider på I.Nett.
Hun sah faktisk at det aldri hadde vært såh mange bekymra mødre som nå for tiden, På grunn av det....

[:D]

Back
Topp