Svangerskapsdiller

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har noen svangerskapsdiller ( kanskje mer kjent som cravings)?

Det nærmeste jeg har er iste med ferskensmak, men klarer fint å vente til neste gang vi skal på butikken om vi er tom

sun lolli is med jordbær smak, det er næsten det først jeg tænker på når jeg vågner:happy: dog klare jeg at vente med at spise den første til efter middag

Nesten hver dag har jeg en annen. :facepalm: Jeg er fra utlandet og craver ofte produkter derfra som jeg ikke får tak i her. Så jeg må bare se på bildene og bruke fantasi! :D

Det har variert gjennom hele svangerskapet synes jeg! Men ikke vært i den grad at jeg MÅ ha det og sender samboer ut på natten for å tråle det som finnes av butikker (som jeg har hørt noen gjør!). Men mer hva jeg foretrekker og hva jeg absolutt ikke vil ha.

Noen ting:
- Ting som knaser har hele tiden vært tilbakevendende (frokostblanding, knekkebrød, gulrøtter, nøtter).
- En stund kunne jeg ikke få nok eplejuice! Men ikke nå lenger, nå vil jeg helst ha isvann.
- I begynnelsen tålte jeg ikke lukten av kokt laks og skalldyr fikk jeg ikke ned (elsker dette til vanlig).
- Medisterkaker var gull helt i starten
- Iskrem, særlig snickers-is, var superdigg for noen uker siden

Nå: Vil absolutt ikke ha taco og kjøtt til middag, blæh. Middager med mye grønnsaker som er litt faste er digg! Kikerter har vært helt topp hele tiden, og lysten på fisk er tilbake! Eplebiter og gulrotstaver er fast «desksnack» på hjemmekontoret! Jeg tror og tenker jeg har lyst på søt sjokolade, men om jeg spiser det synes jeg det er for søtt og blir klissete i munnen! Rare greier!

sun lolli is med jordbær smak, det er næsten det først jeg tænker på når jeg vågner:happy: dog klare jeg at vente med at spise den første til efter middag

Sist svangerskap var det saftis her, og helst sun lolly med cola smak

Is!!! I alle former og smaker:p
Frukt og bær, spesielt jordbær.
Smoothie, milkshake, Iskaffe, bakverk (gjærbakst og wienerbakst)

Jeg bare måtte bake Snickers kake idag... og den fikk ikke stå i fred til imorgen..:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008 Jeg trodde ikke jeg kom til å få cravings eller dilla på noe, men jaggu måtte jeg bare bikke uke 25 så kom det :smiley-bounce016

Vann med sitron i starten, deretter gulrøtter, melk og nå er det gulost.

I starten var det leverpostei med majones og agurk. Det var det eneste pålegger jeg spiste! Så ble det ristet brød med syltetøy, nå er det Brelett smør med nugatti (liker egentlig ikke Brelett). Er også helt avhengig av 1 glass med oboy med helmelk hver morgen ;). Dagen blir automatisk bedre etter det er inntatt!

Ellers er brus og is noe jeg har lyst på hver eneste dag, men humøret blir ikke ødelagt om jeg ikke får det xsmile9

Appelsinjuice, vannmelon og druer :woot:Har egentlig merket graviditeten mest på ting jeg absolutt ikke har villet spise, men det har begynt å roe seg nå, heldigvis :happy:

Samme her!

Jeg MÅ ha et stort glass med masse isbiter, pepsi Max og ferske sitronskiver hver dag :)

og vannmelon! Kunne spist en hel hver dag

Her går det også pinlige mengder vannmelon :hilarious: Det gjorde det forrige svangerskap og!

Back
Topp