Svangerskapsdilla

Har akkurat sendt sambo hastene i butikken før di stenger, for jeg MÅ ha grønne epler :) klarer ikke tanken på at det er søndag i morgen og jeg dermed ikke kan få tak i de geønneste epler! Fikk plutselig veldig lyst på det når jeg var på jobb, og reiste til butikken å kjøpte et eple :) det ga absloutt mersmak! Egentlig liker jeg ikke grønne epler :)

Jeg må trekke tilbake at jeg ikke har noen "må ha". Jeg klarer ikke en dag uten brødskive med USANNSYNLIG tjukt lag med leverpostei. Det er så gooooodt! Kan gjerne spise det til frokost, lunsj og kvelds. Og middag også! Og toppen av lykke er om det er fire (!) tjukke knasende agurkskiver oppå!
Er vel heldigvis ikke det verste man kan spise mye av.

ISVANN...
Ellers spiser jeg det meste, utenom sjokolade, popcorn, banan, torsk, reker, kylling.
Oki, ganske mye jeg IKKE vil ha..

Til nå er det kun sushi som jeg "må" ha innimellom :-p Er veldig kvalm så spiser kun for å døyve kvalmen, og da funker søtt dårlig. Med nr 3 fikk jeg helt dilla på Doc halslinser og sukkererter på slutten. Spiste minst ei pakke av hver om dagen- sammen :)

Jeg drikker til vanlig bare vann og ikke noe brus men nå, nå blir det brus eller kvalme... annerledes en sist! Da ville jeg ikke brus, sjokolade, godteri eller kakao-kaker!

Fortsetter med grønne epler! Jeg var sååå skuffa når jeg ikke fant grønne epler på kiwi her forrige uke så måtte sende mannen på rema for grønne epler :D

Kakao er den nyeste! :) det er veldig rart, for sist gang hadde jeg nesten ikke lyst på søtt hele svangerskapet. Nå DERIMOT! Har lyst på noe søtt hele tiden. Håper det gir seg snart, er 11 uker nå..

Kakao er den nyeste! :) det er veldig rart, for sist gang hadde jeg nesten ikke lyst på søtt hele svangerskapet. Nå DERIMOT! Har lyst på noe søtt hele tiden. Håper det gir seg snart, er 11 uker nå..
Her også :)

Det eneste jeg har fått skikkelig dilla på til nå er klementiner!
Men det får jeg jo hvert år rundt jul! :D:D:D

Har fått helt sykt dilla på gule epler og juice (både appelsin og eplejuice). Alt som er veldig frisk har jeg fått dilla på i grunn, så går plutselig mye frukt her. Egentlig rart ingen på jobben har skjønt noe, når snusboksen og brusen helt plutselig er totalt byttet ut med MASSE frukt xsmile9

Back
Topp